داماش گیلان در نخستین بازی خانگی خود در مرحله نهایی لیگ دو برابر برق جدید شیراز شکست خورد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب دومین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14:15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان برق جدید شیراز بود که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا داماش پس از هفته ها طعم شکست خانگی را بچشد. 

تک گل این بازی برای برق جدید شیراز را سعید مرتضوی بازیکن سابق داماش در دقیقه 35 به ثمر رساند. داماشی ها در این بازی دو ضربه پنالتی را توسط مجید هوتن در دقیقه 66 و مسعود روزبهانی در دقیقه 1+90 از دست داد. 

داماش گیلان با این شکست یک امتیازی باقی ماند و در رتبه ششم جدول مرحله نهایی قرار گرفت.در دیگر مسابقات گروه ب،‌شهرداری ماهشهر و شهرداری فومن با نتیجه بدون گل و شهرداری کاشان و نفت امیدیه نیز با نتیجه پرگل سه بر سه به تساوی رسیدند.

این آخرین دیدار داماشی ها در سال 1395 بود واین تیم در چهارچوب هفته سوم مرحله نهایی لیگ دو روز چهارشنبه 9 فروردین 96 در استادیوم شهدای نفت، میهمان نفت امیدیه خواهد بود. 

مرحله نهایی لیگ دو در دو گروه شش تیمی برگزار می شود که در نهایت تیم های نخست هر گروه به لیگ یک راه پیدا می کنند و برنده پلی آف ما بین تیم ها دوم گروه ها، تعیین کننده سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول سال آتی خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، کنعان طاهرنژاد ، محمد مختاری (c)، آزاد جعفرزاده (آرمین منفرد دوست 46)، محمد همرنگ (شروین بزرگ 73)، مسعود روزبهانی، هادی سهرابی، مجید هوتن، حامد اکبری پور، حسن رمضانی (علیرضا صبوری 46) و امین متوسل زاده .