داماش گیلان برابر مدعی صعود به لیگ برتر یک امتیاز گرفت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت و حضور 1500 هوادار خودی پذیرای صنعت نفت آبادان بود که دو تیم پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

داماش در حالی به این تساوی دست پیدا کرد که از دقیقه 40 با اخراج بهنام عسگرخانی ، ده نفره به بازی ادامه می داد. این دیدار که قرار بود که در استادیوم عضدی برگزار شود به دلیل سفر قریب الوقوع دکتر روحانی ریاست جمهوری به گیلان و با تاکید کمیته مسابقات مبنی بر برگزاری بازی در استادیوم سردارجنگل برگزار شد.

داماش با کسب این یک امتیاز 23 امتیازی شد و در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. داماشی ها سه شنبه هفته آینده در استادیوم عضدی آخرین دیدار خانگی خود در این فصل را برابر تیم سقوط کرده شهرداری بندرعباس برگزار خواهند کرد.

 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی ، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری، امین ترکاشوند، حسین گوهری، مهدی کیانی (از 70 سعید مرتضوی)، میلاد قربان زاده (از 83 امیر غمناک)، سعید طالبی (از 43 سامان فرزام پور)، امیر تیزرو، محمد رستمی ، هادی سهرابی (C) .

 

*در حاشیه

 

-حدود 1500 هوادار در دو جایگاه رو به رو و پشت نیمکت داماش به حمایت از داماش شهر باران به استادیوم سردارجنگل آمدند. هواداران داماش در طول بازی به طور مداوم به تشویق و حمایت از تیم محبوب خود پرداختند و در انتهای بازی نیز تیم را به سوی خود فراخواندند.

 

-با هماهنگی مهندس رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت، 4 دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب تماشاگران از رازی به سردارجنگل و بلعکس درنظرگرفته شده بود.

 

-با توجه به مصدومیت آرمین رحیم زاده و بهنام لایقی فر، میلاد پورقلی دروازه بان رده سنی امید به مانند بازی گذشته تنها دروازه بان در لیست داماشی ها بود. پورقلی در دومین بازی رسمی خود برای تیم بزرگسالان داماش با چند عکس العمل خوب و مناسب توانست دومین کلین شیت خود را رقم بزند.

 

-استادیوم سردارجنگل که مدت هاست به حال خود رها شده است، بسیار ناهموار بود و بارندگی های روزهای اخیر نیز باعث نامساعد شدن بیشتر زمین این استادیوم شده بود.

 

-در ابتدای این بازی و بین دو نیمه شعارهایی بین هواداران دو تیم ردو بدل شد. نفتی ها که حدود 20 تماشاگر داشتند در ابتدای بازی شعارهایی سردادند که همین مسئله باعث پاسخگویی هواداران داماش شد.