داماشی‌ها با کامبکی جذاب به طلسم نبردن خود در لیگ یک خاتمه دادند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفتم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای خلیج فارس ماهشهر بود و در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر دو بدرقه کند.

آرمین انبساطی (۳۶)، امیر حسین یوسفی (۷۱) و سعید طالبی (۸۵) برای داماش گیلان و محمد جواد عباسی (۴۹) و امیر علیدادی (۶۳) برای خلیج فارس ماهشهر در این بازی گلزنی کردند.

داماش گیلان با کسب این پیروزی پس از شش هفته ناکامی، طعم پیروزی در رقابت‌های لیگ لیگ را چشید و پنج امتیازی شد.

داماشی‌ها جمعه این هفته در کرمان به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، پژمان نجات (مصطفی آقاجانی از دقیقه ۸۹)، مجتبی بیژن، مهدی رستمی، حسین حق‌شناس، علی مصطفایی، محمد خرم‌الحسینی (سعید دلاور از دقیقه ۷۵)، رضا زاهدتبار (حسین خیری از دقیقه ۸۹)، آرمین انبساطی (امیرحسین یوسفی از دقیقه ۶۳)، محمد رستمی، سعید طالبی.

 

در حاشیه:

-این بازی با اعلام باشگاه داماش گیلان و نامه به هیات فوتبال گیلان اجازه فیلمبرداری و به طبع پخش زنده از هیچ رسانه‌ای را نداشت. به همین دلیل وارش اسپرت نیز نتوانست بازی را به طور زنده پخش کند.

-هواداران داماش گیلان در دقایق ابتدایی بازی به مانند دیدار خانگی گذشته مقابل دریای بابل شعارهایی علیه الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و زحمتکش مالک باشگاه داماش سر دادند.

-نصیر نعیمی‌پور متقاضی مالکیت باشگاه داماش گیلان که اخیرا حکم داوری به سود او جهت مالکیت این تیم صادر شده است، در بین هواداران حضور داشت.