داماش گیلان در آخرین هفته از مرحله نهایی لیگ دسته دوم در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، داماش که در این مسابقه با ترکیب متفاوتی وارد زمین شده بود، بازی را خوب آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه ۷ توسط شروین بزرگ به گل رسید و در ادامه در دقیقه ۲۰ داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین نظیری توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول به نتیجه دو بر صفر به سود داماش به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم اما این ماهشهری ها بودند که کنترل بازی را به دست گرفتند و در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی توسط حکیم حزباوی پور به گل رسیدند و در ادامه و در دقیقه ۵۴ توسط محمد پهلوان بازی را به تساوی کشاندند

 

حملات دو تیم در ادامه بازی ثمری نداشت تا بازی با همان نتیجه ۲-۲ به اتمام برسد. با این نتیجه شهرداری ماهشهر با ۱۷ امتیاز صدرنشین شد و به لیگ دسته یک صعود کرد و تیم برق نوین شیراز با تساوی در بازی همزمان با شهرداری کاشان با ۱۵ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوم به مرحله پلی آف صعود به لیگ یک راه یافت و داماش با ۱۰ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پنجم، فصل را به پایان رساند.