داماش گیلان نبرد شش امتیازی را در رشت به سود خود رقم زد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای تیم مدعی نفت و گاز گچساران (مناطق نفت خیز جنوب) بود که در نهایت توانست این دیدار اصطلاحا شش امتیازی را با حساب دو بر یک به سود خود خاتمه دهد.

ابتدا روی یک ارسال از جناج راست و غفلت مدافعین داماش در یارگیری مناسب، جلیل پناهی با یک ضربه سر در دقیقه ۱۰ دروازه اشکان توانا و داماش را باز می‌کند. دقایقی پس از این گل، روی پاس خوب سیامک علیزاده، نصرالله درفشی روی خط محوطه جریمه صاحب توپ می‌شود و با خطای بازیکن گچساران داماش صاحب یک پنالتی می‌شود؛ پس از اعلام این پنالتی، کادرفنی و بازیکنان تیم مهمان با اعتراض بازی را برای بیش از ۱۰ دقیقه می‌خوابانند؛ اعتراضاتی که منتج به احراج جواد جوکار گلر این تیم شد اما در نهایت این ضربه پنالتی توسط سیامک علیزاده به زیبایی هرچه زیباتر به سجاف دروازه تیم حریف نواخته می‌شود و گل تساوی داماش در دقیقه ۳۰ به ثمر می‌رسد.

نیمه دوم با بازی تهاجمی داماشی‌ها آغاز می‌شود و در دقیقه ۵۲ است که روی یک حمله برق آسا و در یک فعل و انفعال و انتقال توپ بین صالحی، مدافع حریف و نصرالله درفشی، درفشی بر روی محوطه شش قدم شوت خود را به تور دروازه تیم گچساران می‌دوزد تا داماش به دومین گل خود دست پیدا کند و در نهایت این دیدار علی ‌رغم موقعیت‌هایی دیگر برای دو تیم، با همین نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه می‌یابد.

داماش گیلان با کسب این ۳ امتیاز، از ۷ بازی خود در لیگ دو ۱۳ امتیازی شد. در پایان هفته هفتم، شهرداری نوشهر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه ب لیگ دو قرار گرفت.

لاجوردی‌پوشان شهرباران دیدار بعدی خود را در چهارچوب هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ دو، ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۹ آبان در استادیوم ارگ بم و شهرداری بم برگزار خواهد کرد.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا (۱)، محمد طالبی (۱۰) (C)، علیرضا امیرخانی (۲۷) (کیانوش میرزایی از ۷۱)، سعید دلاور (۳)، بهتاش میثاقیان (۲۰)، سیامک علیزاده (۸)، محمد رستمی (۲۱)، علی مصطفایی (۸۸) (پژمان نجات از ۷۷)، احسان محروقی (۹۹) (رضا زاهدتبار از ۸۷) ، نصرالله درفشی (۱۱) و الیاس صالحی (۲۵) (آرمان آبسالان از ۷۱).

 

حاشیه نگاری: 

-حسین خیری و سغید طالبی به دلیل سه اخطاره بودن و میلاد صفایی به دلیل مصدومیت، از مهمترین غایبین اجباری داماش گیلان در این دیدار خانگی بودند.

-در حالی که اخبار و شایعاتی از اطراف باشگاه داماش مبنی بر با رایزنی این باشگاه با شورای تامین برای برگزاری با تماشاگر این مسابقه بود، در نهایت این مسابقه نیز همچون سایر مسابقات لیگ‌های ایران در هفته‌های اخیر، بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

-پس از اعلام پنالتی به سود داماش گیلان و بعد از اعتراضات گچسارانی‌ها، جواد جوکار دروازه‌بان تیم مهمان اخراج شد و ضمن ۱۰ نفره شدن این تیم، محمد امین علی آبادی گلر دوم این تیم از دقیقه ۳۰ به جای یکی از بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران وارد دروازه شد. اعتراضات گچسارانی ها یکبار دیگه بر روی اعلام تمارض بازیکن این تیم در درون محوطه جریمه و اوقات تلف شده نیمه دوم، تکرار شد.