داماش گیلان با پیروزی برابر همسایه خود در جدول مسابقات، گام خوبی برای رسیدن به صدر جدول برداشت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) داماش گیلان که با مجوز شورای تامین پس از پنج ماه حضور هواداران را بر روی سکو‌های استادیوم سردار جنگل رشت می‌دید، برابر شهرداری ماهشهری قرار گرفت تنها گل زده بیشتر لاجوردی‌پوشان شهر باران، دیوار آن‌ها برابر این تیم در جدول مسابقات بود.

این دیدار پر برخورد که با میدان داری داماشی‌ها در هر دو نیمه مسابقه رو به رو بود در نهایت با دو به سود داماش گیلان خاتمه یافت.
گل اول این بازی توسط علیرضا مصطفایی در دقیقه ۷۴ با شوتی از درون محوطه جریمه به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه ۹۰ روی یک حرکت تیمی و ارسال رضا زاهدتبار و پاس سعید طالبی توسط محمد رستمی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد شده بود به ثمر رسید.

داماش گیلان با کسب این سه امتیاز از یازده بازی خود ۲۲ امتیازی شد.
داماش چهارشنبه هفته آینده (۱۴ دی) در دیدار شش امتیازی دیگری در استادیوم شهید نصیری یزد به مصاف شهید قندی این شهر می‌رود.

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا (۱)، سعید دلاور (۳)، مهرام دامادی (۵)، مهرگان گلبرگ (۶) (از ۴۶ محمد رستمی)، سعید طالبی (۷) (از ۴+۹۰ علیرضا امیرخانی) سیامک علیزاده (۸)، الیاس صالحی (۲۵) (از ۷۲ احسان محروقی)، آرمان آبسالان (۲۸) (از ۴۶ نصرالله درفشی)، حسین خیری (۴۴)، پژمان نجات (۷۷)، علیرضا مصطفایی (۸۸) (از ۸۹ رضا زاهد تبار).

 

در حاشیه

-پس از مدتها با مجوز شورای تامین، هواداران داماش گیلان تا ظرفیت ده درصد امکان حضور در استادیوم سردار جنگل رشت را داشتند. آخرین حضور رسمی هواداران داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت به دیدار رفت فینال پلی آف صعود به لیگ دو برابر بنیامین ورزشی تهران (دارایی) بر می‌گشت با حضور ۱۰ هزار نفری داماشی‌‌ها همراه بود.

– در دقیقه ۱۵ مسابقه خطایی بر روی الیاس صالحی در درون محوطه جریمه تیم ماهشهر شکل گرفت که از سوی داور مسابقه پنالتی تشخیص داده نشد.

همچنین در صحنه مشکوکی دیگر در اوقات تلف شده نیمه دوم، خطایی که به نظر در درون محوطه جریمه ماهشهر شکل گرفته بود از نظر داور چسبیده به خط دروازه در نظر گرفته شد.