داماش گیلان در دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جم به تساوی رسید.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نهم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم مملو از تماشاگر شهید دکتر عضدی رشت و حضور بیش از ۷ هزار هوادار خود به مصاف پارس جنوبی جم رفت که در نهایت این دیدار پر هیجان را با تساوی یک بر یک به اتمام رساند.

گل‌های این مسابقه را آزاد جعفرزاده در دقیقه ۲۳ برای داماش گیلان و حمدالله ابدام در دقیقه ۴۹ برابر پارس جنوبی جم به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این امتیاز از ۹ بازی خود حائز ۶ امتیاز شد و در منطقه قرمز جدول باقی ماند.

داماشی‌ها پنجشبه هفته آینده در استادیوم شهید نصیری یزد میهمان تیم مدعی چادر ملو اردکان خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان: مسعود پورمحمد، آزاد جعفرزاده (سید حسین حق‌شناس از ۵۴)، مجتبی بیژن، پژمان نجات، مهدی رستمی (سعید دلاور از ۵۴)، محمد رستمی، سعید طالبی (رضا پورمهدی از ۷۵)، رضا زاهدتبار (امید پورقنبری از ۵۴)، سیدمحمد خرم الحسینی، آرمین انبساطی (امیر حسین یوسفی از ۶۸)، علی مصطفایی.

 

در حاشیه:

-هواداران تیفوسی داماش با سر دادن شعار یاد مصطفی فرزانه هوادار فقید این تیم را گرامی داشتند. همچنین در ابتدای مسابقه نیز بازیکنان داماش گیلان به همراه کنعان طاهرنژاد و مسلم حق‌شناس بازیکنان سابق داماش که در تیم پارس جنوبی جم عضویت دارند، نسبت به این هوادار فقید تیفوسی ادای احترام کردند.

– داماشی‌ها در دو صحنه در دقایق پایانی اعتقاد به پنالتی داشتند که این موضوع علی رغم اعتراض شدید داماشی‌ها توسط داور مسابقه پنالتی تشخیص داده نشد.