داماش گیلان در دیداری خانگی برابر همسایه جدولی خود متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان عصر یکشنبه در استادیوم سردار جنگل رشت و در حضور هوادارانش به مصاف شهدای رزکان کرج تیم همسایه جدولی رفت و در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی برابر این تیم متوقف شد.

ابتدا رضا بیگدلی در دقیقه ۱۲ برای شهدای رزکان گلزنی کرد و در ادامه روی حملات دامنه دار و فشار داماشی‌ها، سید مهدی هاشمی بازیکن شهدای رزکان در دقیقه ۶۵ دروازه خودی را باز کرد تا مسابقه به تساوی کشیده شود.

 

داماش با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند. این در شرایطی است که با پیروزی انضباطی داماش برابر شهید قندی یزد، فاصله ۹ امتیازی آن‌ها با صدر جدول به ۶ تقلیل داده شده بود، حالا با این تساوی و پیروزی خارج از خانه گچسارانی ها برابر شهرداری بندرعباس، اختلاف امتیاز لاجوردی پوشان شهر باران در رده دوم با نفت و گاز گچساران به عدد ۸ رسید.

داماش گیلان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود، روز یکشنبه ۲۱ اسفند در استادیوم شهدای نفت گچساران میهمان تیم صدر جدولی نفت و گاز گچساران خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، سعید دلاور، مهرام دامادی، سعید طالبی (از ۴۰ الیاس صالحی)، سیدعلی یحیی زاده (از ۸۶ میعاد یزدانی)، سیامک علیزاده، علی مصطفایی، میلاد صفایی (از ۷۳ نصرالله درفشی)، بهتاش میثاقیان، علیرضا امیرخانی، سجاد قلی بیگی (از ۴۶آرمان آبسالان).

در حاشیه:

-در حالی که قرار بود بازی از ساعت ۱۴:۱۵ آغاز شود، ابتدا به ساعت ۱۴:۴۵ موکول شد. در ادامه با درگیری که بین برخی از عوامل نیروهای انتظامی با تعدادی از هواداران داماش حاضر در سردار جنگل رشت صورت گرفت و این درگیری منتج به مصدومیت تعدادی از هواداران شد. سر انجام بازی از ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه شروع شد.

-افشین چاووشی بازیکن و مربی سابق داماش گیلان از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بود.