داماش گیلان در حالی که فقط چند ثانیه تا نخستین پیروزی فصل خود فاصله داشت، در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی معاوضه کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هوادران داماش گیلان، در چهارچوب هفته پنجم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای دریای بابل بود که در نهایت دو تیم بدون برد جدول با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند.

امید پورقنبری در دقیقه ۷۹ برای داماش گیلان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و گل تساوی تیم دریا بابل نیز در دقیقه ۷+۹۰ به ثمر رسید. گل تساوی بابلی‌ها در حالی به ثمر رسید که داماشی‌ها به دلیل اخراج عجیب آرمین انبساطی توسط قاضی میدان، ۱۰ نفره شده بود.

لازم به ذکر است داماشی‌ها یک پنالتی را در دقیقه ۲۳ توسط محمد خرم الحسینی از دست داده بودند.

شاگردان سیامک فراهانی شنبه ۱۵مهرماه در چهارچوب هفته ششم لیگ یک، در استادیوم وحدت آستارا دربی لیگ یکی استان را برابر شهرداری آستارا برگزار خواهد کرد.

 

ترکیب داماش گیلان: مسعود پورمحمد، مصطفی آقاجانی، مجتبی بیژن، سعید دلاور (حسین حق‌شناس از ۴۶)، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، محسن انبساطی، سیدمحمد خرم الحسینی (مهدی رستمی از ۸۵)، رضا پورمهدی (امید پورقنبری از ۶۸)، حسین خیری، رضا زاهدتبار (علی مصطفایی از ۸۵).

 

در حاشیه: 

-هواداران داماش در ابتدای مسابقه به بیانیه خوانی و شعارهایی اعتراضی پرداختند. در ابتدا با خطاب قرار دادن بازیکنان و مربیان از آن‌ها خواستند تا بجنگند. سپس بر علیه الماسخاله رییس هیات فوتبال استان شعار اعتراضی سر  دادند و در انتها نیز به دلیل شرایط مالکیتی و موضع گیری ناصر زحمتکش پس از فجایع هفته گذشته بر علیه مالک باشگاه داماش نیز شعار سر دادند.

همچنین داماشی‌ها با شعاری علیه فدراسیون فوتبال نسبت به رای غیرمنطقی و دور از انصاف کمیته انضباضی اعتراض صریح خود را اعلام کردند.

-پس از اعلام پنالتی برای داماش گیلان در دقیقه ۲۲ اعضای تیم دریا بابل اقدام به اعتراض علیه داور کردند که هواداران داماش در واکنش به قطع بازی داماش و خیبر توسط داور آن مسابقه (میثم حیدری)، شعار دادند که داور برو بیرون!

-در بین دو نیمه از سه لیدر داماش گیلان، مرتضی مهدوی، سالار حقی پرست و آرمان عشقی توسط نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد.

–در پایان بازی هواداران داماش به شدت نسبت به عملکرد تیم اعتراض خود را با شعارهایی ابراز داشتند.