داماش گیلان در نخستین بازی خانگی فصل، برابر حریف خود متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات تیم فوتبال داماش گیلان در حالی که به دلیل انضباطی از حضور هوادارانش محروم بود، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای آریو اسلامشهر بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نخستین گل بازی را تیم مهمان رو یک ارسال کرنر و قطع توپ بر روی تیر یک با ضربه سر در دقیقه ۵ به ثمر رساندند؛ سه دقیقه بعد و پس از آنکه چند موقعیت پی در پی برای داماشی‌ها ایجاد شد، علی مصطفایی با شوتی دقیق از پشت محوطه چریمه گل تساوی داماش گیلان را در دقیقه هشت به ثمر رساند. دو دقیقه بعد روی یک حرکت خوب تیمی داماشی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سیامک علیزاده برخلاف همیشه اینبار نتوانست بر روی ضربه پنالتی برای لاجوردی‌پوشان گلزنی کند و در پایان علی رغم موقعیت‌های فراوان داماشی ها این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

داماش گیلان که حالا از دو بازی خود دو امتیازی شده است، از ساعت ۱۴:۳۰ شنبه ۲۳ مهر در سومین بازی فصل خود، در استادیوم هفت تیر بابل میهمان تیم کیان سام مازندران خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا (۱)، بهتاش میثاقیان (۲۰)، پویا عزیزپور (۲)، حسین خیری (۴۴)، سعید دلاور (۳)، سیامک علیزاده (۸)، علیرضا مصطفایی (۸۸)، میلاد صفایی (۷۰) (آرمان آبسالان از ۸۴)، احسان محروقی (۹۹)، الیاس صالحی (۲۵) (محمد طالبی از ۸۴)، نصرالله درفشی (۱۱).