داماش گیلان با پیروزی خانگی برابر فولاد هرمزگان به مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، داماش گیلان در نخستین بازی خود در این فصل از رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای تیم لیگ دوئی فولاد هرمزگان بود که در نهایت این تیم را با یک گل شکست داد.

تک گل پیروزی بخش این بازی برای لاجوردی‌پوشان روی یک ارسال از جناح راست و پرواز احسان محروقی و ضربه سر دقیق بازیکن تعویضی داماش از تیر یک در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.

لازم به ذکر است، لاجوردی‌پوشان شهر باران این بازی را با ترکیبی متفاوت از رقابت‌های لیگ دو آغاز کرده بودند.

مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی که با اضافه شدن تیم‌های لیگ یکی قرعه کشی و انجام می‌شود، احتمالا در آذرماه و حین رقابت‌های جام جهانی برگزار خواهد شد و مرحله چهارم یا یک شانزدهم جام حذفی که با حضور لیگ برتری‌هاست نیز طبق اعلام غیر رسمی مسئولان برگزاری مسابقات، در دی ماه و پس از اتمام نیم فصل لیگ یک و لیگ برتر برگزار می‌شود.

داماش گیلان دیدار بعدی خود را در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دو در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار می‌کند. این دیدار برابر مناطق نفت خیز جنوب تیم صدرنشین گروه دوم لیگ دو و از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۳ آبان انجام خواهد شد.

 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی (۲۳)، مهرام دامادی (۵) (الیاس صالحی از ۶۳)، رضا امیدی (۴) (سعید دلاور از ۸۶)، علیرضا امیرخانی (۲۷)، بهتاش میثاقیان (۲۰)، سیامک علیزاده (۸)، مهرگان گلبرگ (۶)، کیانوش میرزایی (۹) (نصرالله درفشی از ۶۳)، سپهر سیمانپور (۹۷) (آرمان آبسالان از ۶۷)، رضا زاهدتبار (۸۰) (احسان محروقی از ۶۳)، سعید طالبی (۷) (C).