داماش گیلان با پیروزی برابر شهید قندی یزد، یک گام دیگر به حضور در مرحله پلی آف نزدیک شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در حضور پرشور هوادارانش در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان شهید قندی یزد بود که در نهایت توانست این تیم را با یک گل از پیش رو بردارد.

تک گل داماش گیلان در این مسابقه روی سانتر سعید طالبی و ضربه سر تماشایی سید علی یحیی زاده در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید.

داماش گیلان با کسب این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و با توجه به پیروزی دقایق پایانی شهدای رزکان کرج برابر نیروی زمینی تهران، سرنوشت حضور داماش در پلی آف به هفته آینده کشیده شد. پیش از این نفت و گاز گچساران صعود خود به رقابت‌های لیگ یک فصل آتی را قطعی کرده بود.

دیگر تیم حاضر در پلی آف صعود به لیگ دو در گروه مقابل از بین تیم‌های مس سونگون ورزقان و فولاد نوین اهواز خواهد بود که با توجه به شرایط جدولی، احتمال حضور فولادی‌ها در مرحله پلی آف بیشتر است.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، علیرضا امیرخانی، محمد رستمی، سعید طالبی (سعید دلاور از ۶۲)، سیامک علیزاده، حسین خیری، پژمان نجات، سجاد قلی بیگی (بهتاش میثاقیان از ۸۶)، سید علی یحیی زاده (آرمان آبسالان از ۷۲)، الیاس صالحی (مهرام دامادی از ۸۶)، علی مصطفایی (‌پویا عزیزپور از ۶۲).

در حاشیه:

-بیش از ۷ هزار هوادار داماش گیلان از این دیدار خانگی داماش استقبال کردند.

-بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر آغاز شد. شیرچی در حین دیدار هفته گذشته تیمش دچار عارضه قلبی شد و دارفانی را وداع گفت.

-این دیدار برای اولین بار به غیر از اینستاگرام به طور زنده از صفحه یوتیوب وارش اسپرت (تماشای نسخه کامل بازی) نیز پخش شد.