تیم فوتبال داماش گیلان در دومین بازی پیاپی به پیروزی ارزشمند خانگی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم‌های داماش گیلان و شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (پنجشنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل سعید طالبی به سود لاجوردی‌پوشان شهر باران برابر حریف جنوبی خود پایان یافت.

در دقیقه ۶۹ مسابقه بود که حسین خیری با ضربه سر دروازه بندری‌ها را با خطر جدی مواجه می‌کند اما گلر تیم شهرداری توپ را یک بار از روی خط به طور ناقص دفع می کند، توپ برگشتی در محوطه شش قدم سرگردان بین بازیکنان دو تیم از جمله سعید دلاور و آرمان آبسالان بازیکنان داماش می‌چرخد و در نهایت سعید طالبی است که در این فعل و انفعال موقعیت طلبی می‌کند و توپ را وارد دروازه تیم مهمان می‌کند.

 

داماشی‌ها با کسب این سه امتیاز، ۹ امتیازی شدند و با سه پله صعود به جایگاه پنجم جدول گروه ب لیگ دو صعود کردند. در جدول رده بندی این گروه و در پایان هفته پنجم، مناطق نفت خیز جنوب گچساران با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

داماش گیلان از ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه ۱۱ آبان در استادیوم انقلاب کرج دیدار هفته ششم خود در لیگ دو را برابر شهدای رزکان کرج برگزار می‌کند و پس از آن روز چهارشنبه ۱۸ آبان نخستین بازی در رقابت‌های جام حذفی را در چهارچوب مرحله دوم این مسابقات برابر فولاد هرمزگان را در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد کرد.

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا (۱)، پویا عزیزپور (۲) (محمد طالبی از ۷)، حسین خیری (۴۴)، سعید دلاور (۳)، بهتاش میثاقیان (۲۰)، سیامک علیزاده (۸)، محمد رستمی (۲۱)، علی مصطفایی (۸۸) (پژمان نجات از ۶۷)، احسان محروقی (۹۹) (امید صالحی از ۶۳)، سعید طالبی (۷) (C)، نصرالله درفشی (۱۱) (آرمان آبسالان از ۶۳).

 

در حاشیه:

-این دیدار نیز بنا بر دستور نهادهای تامین امنیت همچون سایر مسابقات فوتبال کشور در هفته های اخیر، بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

-میلاد صفایی و کیانوش میرزایی غایبین مصدوم و شاخص داماش در این دیدار بودند.

-نیمه دوم به دلیل اعتراض کادرفنی شهرداری بندرعباس به حضور تعدادی از هواداران داماش و مشایعت ناظر مسابقه بر خروج هواداران با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.