داماش با پیروزی در آخرین دیدار قرن، به استقبال سال نو رفت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، داماش گیلان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای آوالان کامیاران بود که در نهایت توانست میهمان خود را با یک گل شکست دهد.

در دقیقه ۵۹ بود که پس از سه تعویض همزمان محمد مختاری، داماشی ها روی یک ارسال صاحب موقعیت می شوندو تک گل بازی را به ثمر می رساند. ارسال پیام توانایی تازه وارد با یک تقه از مسعود نوری در درون محوطه جریمه به امید کلانتر می رسد و او سر ضرب توپ را راهی دروازه تیم آوالان کامیاران می کند تا تک گل پیروزی بخش داماش گیلان به ثمر برسد.

داماشی ها در دومین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ سه روز ۸ فروردین به آستارا می رود و در استادیوم وحدت آستارا برابر مقاومت این شهر صف آرایی خواهد کرد.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، سامان فرزام پور (۲۴)، رضا امیدی (۱۴)، پژمان نجات (۷۷) (پیام توانایی از ۵۵)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرگان گلبرگ (۶) (C)،امید کلانتر (۷۰)، محمد طالبی (۱۰) (سیامک علیزاده از ۵۵) ، آرمان شکوری (۹) (محمدرضا اسماعیل‌زاده از ۸۴)، راستین خرمدل (۱۷) (رضا زاهد تبار از ۵۵)، مسعود نوری (۱۱) (آرمان آبسالان از ۸۴).

 

لحظات حساس بازی:

+۹۰: شوت سرکش امید کلانتر در یک نفوذ از جناج راست می‌رفت که در واپسین لحظات بازی گل دوم داماشی ها را رقم بزند، اما این توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

۸۹: ضربه ایستگاهی خطرناک تیم آوالان با فاصله ای اندک از بالای دروازه داماش به بیرون می رود.

۸۱: ضربه چیپ مسعود نوری موقعیتی خطرناک را برای داماش گیلان رقم میزند اما این توپ به بیرون می رود.

۷۵: فضای مناسب برای آرمان شکوری در موقعیتی تک به تک و شوت او با فاصله کم پس از برخورد به دروازه بان آوالان راهی کرنر می شود.

۲۵: روی یک اشتباه از کاپیتان داماش، بازیکن آوالان با دروازه بان داماش تک به تک می شود، اما عرفان قلعه نویی توپ را به خوبی جمع می کند.

۳۴: شوت از پشت محوطه جریمه داماشی ها از بالای دروازه به بیرون می رود.