دومین پیروزی فصل داماش گیلان نیز در خانه رقم خورد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت و حضور بیش از هفت هزار حامی خود پذیرای آریو اسلامشهر بود که در پایان توانست با یک گل آریو را از پیش رو بردارد.

تک گل داماش گیلان توسط رضا زاهدتبار در دقیقه ۱+۴۵ وارد دروازه آریو اسلامشهر کرد.

داماش گیلان با کسب این پیروزی ۹ امتیازی شد و موقتا از رتبه انتهایی جدول خود را جدا کرد. داماشی‌ها چهارشنبه هفته آتی در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف تیم شهر راز شیراز خواهد رفت.

ترکیب داماش گیلان: مسعود پورمحمد، امیرحسین یوسفی (سیامک علیزاده از ۶۲)، علی مصطفایی (آرمین انبساطی از ۸۷)، سید محمد خرم الحسینی (امید پورقنبری از ۷۹)، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، رضا زاهدتبار (سپهر سیمان‌پور از ۷۹)، سعید طالبی، مجتبی بیژن، پژمان نجات، حسین خیری.

 

در حاشیه:

-در مراسم ابتدایی بازی بنری از سوی باشگاه داماش گیلان در راستای تسلیت فاجعه آتش سوزی کمپ لنگرود تدارک دیده شده بود. این بازی با یک دقیقه سکوت به همین مناسبت آغاز شد.

همچنین هواداران داماش گیلان نیز در اقدامی تحسین برانگیز، این فاجعه دردناک را از روی سکوها با شعارهایی تسلیت گفتند.

-بنری از سوی باشگاه ملوان بندر انزلی در راستای تسلیت به باشگاه و هواداران داماش گیلان در خصوص درگذشت مصطفی فرزانه از هواداران تیفوسی داماش در استادیوم نصب شده بود.

-درحالی که باشگاه داماش گیلان اعلام کرده بود که این بازی به طور زنده در شبکه باران پخش خواهد شد، این اتفاق نیفتاد!