داماش برابر صدرنشین گروه خود در رشت متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته پانزدهم مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه کشور و در گروه دوم این مسابقات، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای تیم صدرنشین گروه دارایی تهران بود که در نهایت پس از نود دقیقه تلاش و موقعیت سازی نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند.

داماش با این تساوی، ۲۷ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه قرار گرفت. این تساوی در فاصله سه هفته به اتمام مسابقات به سود سایر مدعیان شد. در جدول مسابقات دارایی و ستاره صدرا تبریز با ۳۱ امتیاز در مقام های اول و دوم هستند و پانیک تالش نیز با ۳۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار دارد.

داماش گیلان شش تیر در دیداری تعیین کننده در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف پانیک تالش خواهد رفت.

 

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه نویی (۱)، مهرام دامادی (۵)، سهیل پوربخش (۱۵)، سامان فرزام پور (۲۴)، پژمان نحات (۷۷)، سیامک علیزاده (۸) (محمد طالبی از ۸۷)، مهرگان گلبرگ (۶) ( امید کلانتر از ۸۷)، سعید طالبی (۷)، آرمان شکوری (۹) (محمد غلامی از ۷۵) ، رضا زاهد تبار (۷۶) (راستین خرمدل از ۷۰)، آرمان آبسالان (۲۳).

درحاشیه:

-بیش از سه هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند. تشویق بی امان داماشی ها در تمام دقایق بازی تا به انتها ادامه داشت.

-جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و همچنین سعید مرتضوی، اشکان توانا، آرمین منفرد دوست و میلاد پورمحسن از جمله تماشاگران ویژه این بازی بودند.

-تعدادی از هواداران باشگاه چوکا تالش برای تماشای این بازی در بین هواداران داماش حاضر بودند.

-خطای مشکوک به هند در محوطه جریمه از تیم دارایی که داور حتی پس از مشورت با کمک خود اعتقادی به پنالتی ندارد. قضاوت این بازی در چندین صحنه شائبه برانگیز بود.

– یکی از اعضای کادر داماش در دقایق پایانی نیمه دوم به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین بازی اخراج شد.