داماش گیلان در برابر میهمان خود و در دیداری شش امتیازی متوقف شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تیم هم خانواده خود پارسه تهران بود که در نهایت دو تیم پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند.
 
این چهارمین تساوی پی در پی داماش پس از کسب دو پیروزی متوالی بود و با کسب این امتیاز، 31 امتیازی شد و در جایگاه شانزدهم جدول لیگ یک باقی ماند.
 

*شرح بازی
داماش در این بازی به خصوص در نیمه اول بر بازی مسلط بود موقعیت های زیادی را به دست آورد که از مهمترین آن ها می توان به ضربه سعید مرتضوی که به دیرک دروازه برخورد کرد و ضربه چیپ حسن نجفی اشاره کرد.در نیمه دوم نیز ضربه ایستگاهی خطرناک بازیکنان داماش می رفت که به درون دروازه پارسه برود اما به طور اتفاقی روی خط به سینه نوری مدافع داماش برخورد کرد تا نهایتا این بازی بدون گل مساوی باقی بماند.
داماشی ها در این هفته نیز همچون بازی های گذشته از سوی داوری مسابقه ضرر کردند. از مهمترین صحنه های رخ داده داوری می توان به سرنگون شدن محمدرضا مهدوی دردقیقه 10 و درون محوطه جریمه و همچنین خطای محرز بازیکن پارسه بر روی سعید طالبی اشاره کرد که در دومی طالبی بازیکن محجوب داماش از سوی داور مسابقه اخراج شد تا لاجوردی پوشان رشتی ده نفره بازی را به پایان برسانند.

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، حسین گوهری، مهیار نوری،محمدرضا مهدی زاده، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی (حافظ یعقوبی از دقیقه 78)، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدرضا مهدوی (محمدطالبی 41) ، حسن نجفی (میلاد قربان زاده 76)، سعید مرتضوی.

حاشیه نگاری این بازی در مطلبی جداگانه، به زودی در وارش اسپرت.