وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان در ششمین بازی خود در رقابتهای لیگ برتر فصل 90-91 در برابر تیم قعرجدولی مس کرمان بانتیجه یک بر یک متوقف شد تا در سه بازی خانگی که تاکنون انجام داده ، تنها به دو امتیاز دست پیدا کند.

 

تک گل این مسابقه توسط محمد غلامی در دقیقه 24 این دیدار بر روی یک همکاری تیمی به ثمر رسید و گل مس کرمان نیز توسط مهرداد پولادی در دقیقه 73 مسابقه به ثمر رسید .

 

داماش با این تساوی با 5 امتیاز از 6 بازی خود در رتبه شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و باید 9 روز بعد، در روز یکشنبه 27 شهریورماه در اصفهان میهمان تیم سپاهان این شهر باشد.

 

*شرح بازی

داماش با ترکیب : محمدی ، آلوز ( دقیقه 50 مختاری) ، نظیفکار ، رحیمی ، جهانبخش ، مگنو ، زنیدپور ، مهدوی ، کریمی (چاوشی در دقیقه 73) ، مهدوی کیا (عسگری در دقیقه 70) و غلامی در این مسابقه حاضر شد.

 

بازی تا دقیقه بیستم نیمه اول بسیار متعادل و کسل کننده دنبال می شد، البته هر از چند گاهی تیم مس نیز صاحب موقعیت های نصف نیمه ای می شد که به نتیجه نمی رسید . رفته رفته این داماش گیلان بود که بر بازی تسلط پیدا کرد و در دقیقه 24 بازی بود که بر روی سانتر ابوذر رحیمی که یکی از بهترین بازیکنان حاضر در این بازی بود و سایش توپ به سر کریمی و در نهایت ضربه سر تماشایی غلامی اولین گل دیدار به ثمر رسید تا اولین گل محمد غلامی برای داماش گیلان در این فصل نیز به ثمر برسد و او نیز شادی زائد الوصف خود را با هواداران داماش تقسیم کرد.

ادامه بازی در نیمه اول با چند موقعیت نه چندان خطرناک از سوی هر دو تیم دنبال شد که در این بین باید سهم مس را بیشتر از داماش در این نیمه دانست.

 

شرح نیمه دوم و حواشی این دیدار را در ادامه مطلب بخوانید…

لحظات ابتدایی نیمه دوم همچون نیمه اول متعادل دنبال می شد اما از دقیقه پنجاه بازی این داماش گیلان بود که نبض بازی را در اختیار گرفته بود و موقعیت های پی در پی بر روی دروازه مس ایجاد می کرد اما توپ ها با بی دقتی بازیکنان داماش راهی دروازه نمی شد تا بر خلاف جریان بازی و بر روی پاس بازیکن خارجی مس، مهرداد پولادی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و با ضربه ای کاملا دقیق دروازه محمد محمدی را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

در ادامه مهدی دینورزاده با آوردن افشین چاوشی سعی داشت تا جریان بازی را به نفع داماش تغییر دهد اما سراسیمگی تاکتیکی و ضربات بی دقت بازیکنان سبب شد تا این بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد و بدین ترتیب مس و داماش دومین تساوی این فصل خود را در هفته ششم تجربه کنند.

 

*در حاشیه

 

*در حالی که 24 ساعت مانده به بازی ساعت این دیدار از 7 بعد از ظهر به 5:30 بعد از ظهر تغییر کرده بود و اطلاع رسانی چندان مناسبی در این خصوص صورت نگرفته بود، چیزی نزدیک به 8000 هوادار از این بازی دیدن کردند . نکته جالب توجه عدد کذایی 3 هزار نفر بود که بر روی اسکوربورد در نیمه دوم نقش بست!

 

*حضور هوادارانی از شهرهای دیگر گیلان که با پلاکاردهایی در استادیوم حاضر شده بودند بسیار جلب توجه می کرد.

 

*با توجه به بازیهای درخشان محمد آبشک ، عدم حضور این بازیکن در داخل زمین برای تماشاگران تعجب بر انگیز بود ، ضمن اینکه جهانبخش و کریمی بازیکنان جوان داماش برای اولین بار برای داماش گیلان آن هم در ترکیب ثابت به میدان رفتند !

 

*از دقیقه 85 بازی ، هواداران که در طول بازی تیم را تشویق می کردند بر علیه سرمربی تیم شعارهایی را سر دادند و خواستار استعفا این مربی شدند.