وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پس از کش و قوس های فراوان و تکراری ، بازی تیم های داماش گیلان و استقلال تهران با نظر شورای تامین در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار می شود .

به گزارش وارش اسپرت این دیدار که قرار بود از ساعت 15:15 روز دوشنبه 13 آذر برگزار شود، ممکن است به دلیل لغو پرواز استقلال به رشت با 24 ساعت تاخیر در همان ساعت و روز سه شنبه 14 آذر برگزار شود. قضاوت این دیدار را محسن ترکی با کمک های بهرام کیانی و مهدی عالی قدر قضاوت خواهد کرد و ناظر داوری نیز محمد پیروزرام خواهد بود . لازم به ذکر است تمرین داماش گیلان روز یکشنبه از ساعت 12 تا 13:30 در زمین دانشگاه برگزار شد .

 

*تیم امید داماش گیلان در هفته اول لیگ برتر امید های کشور مغلوب نماینده انزلی شد

امید های داماش در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور در زمین کلویر انزلی به مصاف ملوان انزلی رفتند که با یک گل این دیدار را به میزبان خود واگذار کردند تا در روزی که پنج بازیکن ترکیب اصلی داماش مصدوم بودند داربی رفت امیدهای گیلان را به میزبانش واگذار کند .

 

دیگر اخبار کوتاه از باشگاه داماش گیلان در ادامه مطلب

*عابدینی : استقلال در رشت روز سختی را خواهد داشت

مطمئن باشید استقلال در رشت روز سختی مقابل داماش خواهد داشت. هر چند امروز استقلال تیم بسیار خوب و آماده‌ای است که از مربی بزرگ و هوشمندی روی نیمکتش سود می‌برد اما شک نکنید بازیکنان ما نیز مقابل صدرنشین لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش شکست سنگین مقابل سپاهان را به فراموشی سپرده‌اند، تصریح کرد: نمی‌دانم شرایط بازی مقابل سپاهان در اصفهان به چه صورت است که هر تیمی آنجا می‌رود، بازیکنانش به مشکل برخورده کرده و نفس کم می‌آورند؟ بازیکنان تیم داماش هم پس از آن بازی به من گفتند در نیمه دوم سنگین‌تر شده بودند.ما به دنبال کشف چیزی در این خصوص نیستیم ولی شاید فولادشهر شرایطی مشابه مثلث برمودا را برای حریفان تیم سپاهان دارد.

 

*جوانان داماش گیلان به مصاف پدیده ساری می رود

در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول جوانان تیم فوتبال جوانان داماش گیلان مهمان پدیده ساری است . این دیدار سه شنبه همین هفته در زمین تبرکلاه ساری انجام می شود.جوانان داماش با کسب هشت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

*نوجوانان داماش به مصاف شهرداری تالش می روند

از هفته هفته هشتم لیگ نوجوانان ، داماش گیلان در 24 آذرماه در استادیوم دکتر عضدی رشت میزبان شهرداری تالش است . شایان ذکر است نوجوانان داماش گیلان با دوازده امتیاز بعد از تراکتورسازی پانزده امتیازی در رده دوم لیگ نوجوانان کشور جای گرفته اند.

 

*تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور شرکت می کنند

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان به عنوان تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتسال از سی ام آذر مسابقات خود را به مربیگری خانم ها واحدی و جهانچی آغاز می کند.

شایان ذکر است لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با دوازده تیم انجام می گیرد که در فصل قبل نماینده گیلان با حمایت مالی نیوساد گیلان علی رغم بر مشکلات مالی شدیدی که داشت به رتبه ششم رسید.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید