اصلا همه چیز این باشگاه خاص و بی نظیر است! انگار هر اتفاق تازه و بدون سابقه در فوتبال ایران است، باید ابتدا در داماش گیلان اتفاق بیافتد، تیمی که هنوز مشخص نیست باید سرش را بر کدامین بالین بگذارد!

روزی خبر از معرفی مدیرعامل جدید می دهند و روز دیگر خبر عزلش به بیرون درز می کند. روزی نوید فرا رسیدن خبری خوش می دهند و روز دیگر به جای قبول مسئولیت با کنایه به هواداران، جویای لایحه خرید امتیاز داماش توسط شهرداری می شوند!

 

بعد از اتفاقات پس از بازی داماش گیلان برابر نساجی مازندران در ورزشگاه عضدی، مصاحبه ها و بیانیه های سلسه وار حسین قلی زاده در برخی پایگاه های خبری کلید خورد.  مصاحبه هایی که بر علیه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت، جمعی از هواداران و سایت هواداری داماش گیلان انجام شد و بر اساس این صحبت ها بود که قلی زاده سرپرست مستعفی داماش گیلان نام گرفت.

 

در بازی آتی، داماش گیلان در اتفاقی عجیب برای پنجمین هفته بدون سرپرست در مسابقات شرکت می کند و همین مسئله برای اهالی خبر و هواداران داماش گیلان سوالاتی را به میان می آورد که امیدواریم این بار و بالاخره مدیر روابط عمومی و رسانه به عنوان مرجع پاسخگویی روزه سکوتش را بشکند و بر حسب وظیفه پاسخگوی صاحبان معنوی این باشگاه یعنی همان هواداران سینه سوخته داماش باشند.

اگر سرپرست داماش گیلان به واقع از سمت خود در این تیم استعفا داده اند، چرا با قبول یا رد این استعفا وضعیت پست مهمی مثل سرپرست را مشخص نمی کنید؟ آیا اتفاقات مسابقه تیم بی سرپرست داماش گیلان برابر تیم پارسه تهران نباید درس عبرتی باشد؟

 

هنوز استعفاهای نمادین و پی در پی امیر عابدینی از مدیرعاملی و حضور در باشگاه داماش و یا طولانی شدن قبول و رد استعفای علی احمدی سراوانی از پست روابط عمومی و رسانه ای باشگاه داماش از خاطرمان نرفته است و گویا حسین قلی زاده نیز قرار است نقش ضلع سوم مثلث استعفاهای خاص باشگاه داماش گیلان را ایفا کند.

 

به هرحال ما که امیدواریم باشگاه داماش هرچه سریعتر با معرفی سرپرستی توانا و فوتبالی نظیر سرپرست دیگر تیم رشت، سپیدرود، حداقل بخشی از مشکلات خودساخته خویش را کم کند و فشار را از دوش استاد مجید جهانپور بر دارد. همه ما به خوبی می دانیم تیم داماش گیلان با ریشه ی بیش از سی ساله پیشکسوتان ارزنده ای در بدنه ی نهادهای اجرایی شهر رشت دارد که می توانند به تیم شهرشان کمک کنند.

 

نگارنده: مازیار اصغرزاده

 

 

 

 

 

 

حسین قلی زاده، سرپرست باشگاه داماش گیلان، سایت داماش، هواداران داماش،