وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران ، داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت با نتیجه بدون گل مساوی در برابر این تیم متوقف شد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، در این دیدار که به علت محرومیت داماش در استادیوم خالی از تماشاگر برگزار می شد دو تیم در نیمه نخست موقعیت چندانی را بر روی دروازه ها ایجاد نکردند اما در نیمه دوم این داماش بود که روند هجومی تری به خود گرفت هرچند که در نهایت هیچکدام از دو تیم راه به جایی نبردند تا بازی بدون گل مساوی خاتمه پذیرد .

در این دیدار همچون چند بازی اخیر داماش باز هم روند داوری در برخی از صحنه به ضرر داماش بود که در مهمترین صحنه در دقایق پایانی خطایی کاملا مشکوک به پنالتی بر روی علیرضا جهانبخش در درون محوطه جریمه اتفاق افتاد .

داماش با کسب تک امتیاز این دیدار موقتا و پیش از اتمام بازیهای هفته یازدهم ،با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت . داماش گیلان 18 روز دیگر در هفته دوازدهم لیگ برتر در آبادان مهمان تیم صنعت نفت این شهر است .

 

داور: بابک وسیله بر- کمک داوران: رحیم شاهین و تورج عیوض محمدى.

کارت زرد: پیام صادقیان دقیقه ۴٨(ذوب آهن) – على رضا جهانبخش دقیقه ٧٩،هادى سهرابى دقیقه ٨٣ ، علیرضا نظیف کار بعد از پایان بازی (داماش)

 

داماش گیلان: میلاد فراهانى،على رضا نظیف کار،مرتضى ابراهیمى،محمد سیاه،ابوالفضل حاجى زاده،محمدرضا مهدوى،هادى سهرابى،على رضا جهانبخش،افشین چاوشى،امین متوسل زاده،محمدرضا الماسخاله(محمد دادرسى از دقیقه ٧٣).

سرمربى: حمید درخشان.

 

ذوب آهن اصفهان: مسعود همامى،سپهر حیدرى،حمید شفاعت، ابراهیم محمدى،میلاد میرترابى،سینا عشورى،قاسم حدادى فر(محسن مسلمان از دقیقه ٩٢)مهدى رجب زاده،اسماعیل فرهادى(از دقیقه ٨۵ بهمن مالکى)،هوگو ماچادو،پیام صادقیان(ازدقیقه ۶۵ امیر حسین پوزش).

سرمربى: رسول کربکندى.

 

*دقایق حساس بازی

 

3 : ضربه ایستگاهی داماش توسط محمدرضا مهدوی نواخته می شود که در این صحنه همامی دچار زحمت می شود . این توپ را می توان به گل نخست صبا در مقابل داماش در بازی هفته گذشته شباهت داد .

 

30 : پیام صادقیان در موقعیتی مناسب رو در روی فراهانی قرار می گیرد و کم نمانده بود که بر روی خروج اشتباه فراهانی دروازه داماش در این دقیقه از دیدار باز شود اما توپ با فاصله ای شاید چند سانتیمتری از کنار دیرک عمودی داماش به بیرون می رود .

 

60 : علیرضا جهانبخش با فراری زیبا و تند و تیز بر روی پاس متوسل زاده داماش را صاحب موقعیت می کند و علی رغم فشار مدافعین ذوب آهن ضربه را به سمت دروازه ذوب آهن می فرستد که با عکس العمل همامی این توپ به کرنر تبدیل می شود .

 

67 : علی جهانبخش با حرکتی انفرادی از روی خط عرضی خود را تا محوطه شش قدم دروازه ذوب آهن نزدیک می کند اما در اینجا سرنگون می شود تا این موقعیت نیز از دست برود .

 

75 : پاس اشتباه دروازه بان ذوب آهن به متوسل زاده می رسد که شوت مهاجم داماش به سمت دروازه نیمه خالی ذوب آهن از کنار این دروازه خارج می شود .

 

*در حاشیه 

 

– پیش از شروع مسابقه همامی به سمت نیمکت داماش می رود و درخشان سرمربی داماش خوش و بش می کند .

 

– مصدومیت چندین بازیکن داماش سبب شد تا کادرفنی با مشکلات زیادی رو به رو شود به نحوی که هادی سهرابی در پست غیرتخصصی دفاع چپ استفاده شد و بازیکنان نیمکت نشین داماش نیز از بازیکنان رده سنی امید و جوانان داماش بودند .

 

– مهندس جعفرزاده نماینده شهرستان رشت و عضو هیات مدیره داماش و الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان از ناظرین ویژه این دیدار بودند .

 

– علیرضا نظیف کار پس از پایان بازی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت .

 

– تعدادی از هواداران داماش در ساختمان های نیمه کاره اطراف استادیوم این بازی را از نزدیک تماشا می کردند . پس از اینکه این تعداد در دقایق از بازی قصد تشویق داماش را داشتند به شکلی جالب با اخطار نیروهای امنیتی بازی مواجه بودند. نیروهای امنیتی مسابقه معتقد بودند که داماش از هوادار محروم است و این تعداد حتی از خارج استادیوم نیز نباید داماش را تشویق کنند .

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید