وارش اسپرت:

 

بازی امروز تیم فوتبال یاسوج در برابر داماش گیلان نشان داد که تیم های میهمان کار سختی در برابر این تیم در ورزشگاه تختی یاسوج دارند .  با این همه هواداران داماش گیلان جز برد از تیم خود چیزی نمی خواهند و کسب فقط دو امتیاز در طی دو هفته از مسابقات لیگ یک را غیر کافی می داند . داداش زاده مربی این تیم معتقد است بازی سختی بود اما بازیکنان داماش از همه توان خود مایه گذاشتند . این بازی با نتیجه 0 بر 0 پایان یافت .

 

حدود هفت هزار نفر در ورزشگاه تختی یاسوج گرد هم آمده بودند تا تیم محبوب خود " شهرداری یاسوج " را تشویق کنند و این یکی از امتیازات ویژه برای این تیم است که هیچگاه در خانه در برابر حریفان احساس تنهایی نمی کند . از همین رو هر تیمی که به یاسوج بیاید کار سختی در برابر این تیم دارد . داداش زاده مربی تیم داماش گیلان به رغم یکطرفه بودن جمعیت حاضر اما اذعان دارد که تماشاگران بسیار خوبی بودند که هرگز به حریف بی احترامی نکردند و تا پایان بازی فقط تیم یاسوج را تشویق کردند از همین رو تشکر ویژه کادر فنی و اداری تیم را اعلام می کند .

 

به ادامه مطلب مراجه کنید»»»

 

 

بهزاد داداش زاده در باره این بازی می گوید : در ده دقیقه اول آن ها بازی را در اختیار داشتند و تلاش کردند تا با حمایت بی دریغ هوادارانشان نتیجه بازی را بر ما تحمیل کنند اما پس از آن داماش بر بازی مسلط شد و بازی پایاپایی را ارائه داد و اگر سانتر از کناره ها دقیق تر می بود و مهاجمان قدر فرصت ها را می دانستند ، می توانستیم با برد در نیمه اول زمین را ترک کنیم .
وی ادامه داد : وقتی در دقیقه 70 نظیف کار کارت زرد دوم را دریافت نمود و با کارت قرمز مواجه و از زمین اخراج شد ، موازنه بازی بیشتر به نفع یاسوج شد و تلاش کردند تا در 15 دقیقه پایانی به گل برسند و این وضعیت تیم ما را با مشکل مواجه نمود اما با این حال همه بازیکنان تلاش نمودند تا ضمن ضد حمله ، از دروازه داماش محافظت کنند و البته همه آن ها تمام تلاششان را کردند . داداش زاده در پاسخ به این سوال که هواداران ممکن است از این نتیجه راضی نباشند گفت : شما باید بدانید که در یاسوج تیمی نمی آید که به راحتی و با کسب امتیاز از آن خارج شود و این را آینده و مسابقات دیگر تیم ها در این شهر ، بیشتر نشان می دهد اما هواداران باید بدانند که بازیکنان داماش کم کاری نکردند و از همه قوای خود سود بردند گرچه ما معتقدیم که اگر قدر فرصت های گل زنی را می دانستیم حتی می توانستیم با کسب 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم .

 

وی در پایان با تاکید بر نقش تماشاگران یاسوجی در نتیجه این دیدار گفت : من با دیدن این تماشاچیان در ورزشگاه یاد جوانی خودم افتادم که در استقلال رشت بازی می کردم و تماشاچیان ، با شور تمام در ورزشگاه حاضر می شدند و ما را تشویق می کردند . امروز هم ، داماش گیلان باید از همین نوع حمایت تماشاگران در بازی های خانگی برخوردار باشد.

 

منبع :داماش ایرانیان

 

پ.ن:

درست است که هواداران داماش به نتیجه اهمیت زیادی میدهند و شاید اگر در این دو بازی نتیجه خوب بدست می آمد تا این حد ناراضی نبودند اما رشتی ها فوتبال فهم اند و مطمئنا طالب فوتبال خوب از تیم خودشان هستند. اگر داماش 5 بازی پی در پی ببرد اما بازی خوبی از خود ارائه ندهد مطمئنا اگر در بازی ششم نتیجه باخت باشد هواداران حقی برای تیم خود قائل نخواهند بود، در حالی که اگر در همین 5 بازی 2 برد و 2 تساوی و حتی یک باخت داشته باشند اما بازی تماشاگر پسند ارائه کنند هواداران از تلاش تیم و کادر راضی خواهند بود و سعی به تشویق و حمایت بیشتر خواهند داشت.