با شاهکار عجیب داوری، دیدار خیبر خرم آباد و داماش گیلان نیمه تمام ماند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته چهارم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) تیم‌های خیبر خرم آباد و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار تنها ۸ دقیقه پس از آغاز توسط داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد.

دقیقه ۶ مسابقه، دروازه‌بان خیبر خطایی محرز در موقعیت تک به تک بر روی بازیکن داماش رضا زاهدتبار انجام می‌دهد که میثم حیدری داور این مسابقه و کمک دوم او به شکلی عجیب از اعلام پنالتی خودداری کردند تا منتج به اعتراض داماشی‌ها به این تصمیم شود.

در ادامه و درحالی که داماشی‌ها همچنان درحال اعتراض بودند و برخی بازیکنان نیز به کنار زمین آمده بودند، داور بازی که انگار علاقه داشت تا بازی به تشنج کشیده شود، بدون انتظار برای کم شدن التهاب اعضای داماش اقدام به زدن سوت شروع مجدد بازی کرد که همین توپ لحظاتی بعد تبدیل به گل خیبر شد تا اعتراض داماشی‌ها مجددا ادامه پیدا کند.

لحظاتی بعد میثم حیدری شاهکار خود را تمام کرد و از زمین مسابقه خارج شد و اعلام کرد که این بازی نیمه تمام خواهد ماند.

لازم به ذکر است، میثم حیدری در هفته دوم لیگ برتر قضاوت بازی جنجالی مس رفسنجان و نساجی مازندران را برعهده داشت و پس از آن قضاوت نکرده بود.

از دیگر نکات عجیب این است که فراز کمالوند مدیرعامل تیم خیبر خرم آباد نیز در لحظات قطع مسابقه و پیش از تصمیم قطعی داور برای اتمام بازی به اتاق داوران رفته است!