*مهاجم بلغاری به جای فرانسوی

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر جذب مهاجم فرانسوی دیگری به گوش می رسید که با خبر شدیم باشگه داماش در مورد شرایط مالی با این بازیکن به توافق نرسید . با منتفی شدن این قضیه یک مهاجم بلغاری مد نظر مدیریت و سرمربی داماش قرار گرفته است و در صورت توافق مالی بین طرفین این بازیکن جذب خواهد شد.

 

*بهروان می رود!

شنیده ایم چند تن از مدیرعاملان باشگاه های لیگ برتری از جمله مهندس عابدینی به دنبال تغییر بهروان رئیس سازمان لیگ هستند . کاندیدای این بخش هم کسی است که همین چندوقت پیش عهده دار این مسئولیت بوده است. خودتان حدس بزنید…

 

دیگر اخبار کوتاه در ادامه مطلب

مهدوی : حالا این بلا سر ملوان هم آمد!

محمدرضا مهدوی بهترین بازیکن نیم فصل اول دو تیم گیلانی به انتخاب مردم در برنامه سکو در مصاحبه ای با روزنامه نود پس از بازی برابر تراکتور گفت : شانس تراکتورسازی است که کاشته های من جلوی این تیم تبدیل به گل می شود . اصلا بدشانسی تبریزی هاست که همیشه به آنها گل میزنم چون تا به حال سه ضربه ایستگاهی زده ام که هر سه آنها مقابل تیم های تبریزی بوده است .

کاپیتان داماش در مورد بازی بعد جام حذفی در مقابل سپاسی هم گفت : باید منتظر قرعه کشی باشیم ، اگر بازی در رشت باشد آنها روز سختی خواهند داشت ، چون می خواهیم هر طور شده حذفشان کنیم .

مهدوی در پاسخ به خبرنگار که از نتیجه شش بر یک بازی لیگ صحبت به میان آورد هم نظر جالبی دارد : بعد از اینکه داماش 6 گل خورد ، ملوانی ها همیشه شعار شش تایی سر می دادند؛ حالا خودشان 6 تایی شدند تا دیگر تیمی را مسخره نکنند . تازه مقابل تیمی شکست خورده اند که ما اکثر مواقع آنها را شکست داده ایم .

 

*پیروزی جوانان داماش گیلان در هفته هشتم

تیم فوتبال جوانان داماش گیلان درچهارچوب مسابقات لیگ دسته اول در هفته هشتم روز گذشته به مصاف تیم داروسازی وتاک ساری رفت که در این دیدار با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافت .
تیم جوانان داماش در پایان هفته هشتم با پانزده امتیاز پس از تیم سایپا دژ شیراز در جایگاه دوم جدول مسابقات جای گرفت .
تیم جوانان داماش گیلان در هفته نهم مهمان تیم سایپا دژ شیراز(فرهاد کرج) خواهد بود ، این بازی مورخ 7/10/91 در ورزشگاه ملامحمد تقی اشتهارد کرج ساعت 14 برگزار می گردد.

 

*ادامه نتایج ضعیف و نا امید کننده امیدهای داماش

تیم فوتبال امید داماش گیلان از هفته چهارم لیگ برتر امید کشور در ورزشگاه عضدی رشت میزبان امید فجر سپاسی شیراز بود بود. این دیدار در پایان با نتیجه 1 بر 0 به سود امید فجر به پایان رسید. شایان ذکر است امیدهای داماش با سرمربیگری علی احمدی صفت تاکنون تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید