وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه یکشنبه 27 مهرماه 93 از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

*اعزام پسران باران دو روز زودتر به سرزمین پسته های خندان

کاروان داماش گیلان ظهر شنبه به سمت رفسنجان اعزام شد.
به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها ساعت 12 ظهر شنبه از طریق زمینی به تهران و سپس با پرواز ساعت 19 به کرمان اعزام شدند تا سرانجام از طریق زمینی به رفسنجان برسند و در هتل الماس این شهر اقامت کنند.
همچنین مسئولان ورزشی رفسنجان به داماش گیلان اجازه تمرین در زمین اصلی مسابقه را ندادند و داماشی ها به ناچار ساعت 11 یکشنبه تمرین سبکی را در یکی از زمین های رفسنجان برگزار کردند.

*لیست اعزامی بازیکنان داماش برای دیدار با مس
18 بازیکن برای دیدار با مس رفسنجان در لیست داماش گیلان قرار گرفتند.
به گزارش وارش اسپرت، بهنام لایقی فر – آرمین رحیم زاده – بهنام عسگرخانی – مهیار نوری – سامان فرزام پور – محمدرضا مهدی زاده – امیر تیزرو – حسن نجفی – کیانوش میرزایی – هادی سهرابی – محمد رستمی – حامد پورعمرانی – سعید اسماعیل پور – سعید طالبی – سعید قدمی – سعید مرتضوی – محمد دادرسی – امین ترکاشوند و میلاد قربانزاده لیست بازیکنان داماش گیلان برای دیدار هفته سوم این تیم برابر مس رفسنجان را تشکیل می دهند.

*مسابقه داماش برابر مس رفسنجان پخش مستقیم نمی شود / گزارش متنی و آنلاین در اپلیکیشن وارش اسپرت(VS)
مسابقه هفته سوم داماشی ها هم پخش زنده تلویزیونی و رادیوی نخواهد داشت.
به گزارش وارش اسپرت ، دیدار مس رفسنجان برابر داماش گیلان از هفته سوم مسابقات دسته اول باشگاه های کشور از هیچ شبکه تلویزیونی و رادیویی به صورت مستقیم پخش نخواهد شد.
لازم به ذکر است گزارش متنی و آنلاین این دیدار را می توانید از اپلیکیشن ویندوز و اندروید وارش اسپرت(VS) دنبال کنید.

*اضافه شدن مربی و بدنساز به کادرفنی داماش
محمدمهدی خباز به کادرفنی داماش گیلان اضافه شد.
به گزارش وارش اسپرت ، خباز که سابقه سرمربیگری استقلال رشت را در کارنامه خود دارد به عنوان مربی به کادرفنی داماش گیلان اضافه شد تا بعد از سالها دوباره در رده بزگسالان فعالیت کند.
این در حالی است که این مربی کهنه کار رشتی در رده پایه های پگاه گیلان در زمان مدیریت افشاریان سکان هدایت جوانان پگاه را برعهده داشت که به دلایلی کنار گذاشته شده بود.
همچنین مهرزاد خیراندیش که بعد از انتخاب هرندی به عنوان سرمربی داماش وضعیت نامعلومی داشت ، از هفته گذشته کار خود را به عنوان بدنساز در کادرفنی داماش گیلان از سر گرفت.

*رفع مصدومیت قدمی و نجفی / چاوشی تنها مصدوم داماشی ها برابر مس
داماش گیلان برای دیدار با مس رفسنجان فقط یک مصدوم دارد.
به گزارش وارش اسپرت ، افشین چاوشی که در تمرینات پیش فصل داماش گیلان با مصدومیت از ناحیه مینیسک و غضروف زانو مواجه شده بود بعد از بی ثمر بودن مراحل درمانی در گیلان برای آمادگی زودتر به پزشک متخصص خود در تهران مراجعه کرد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر این پزشک طی نماید.

گفته می شود کاپیتان داماشی ها از یک هفته دیگر می تواند در تمرینات داماش گیلان شرکت کند.
همچنین سعید قدمی و حسن نجفی که دو دیدار ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند در هفته گذشته با تیم تمرین کردند.
 
*غیبت سوال برانگیز مهدی کیانی در تمرینات هفته گذشته داماش
مدافع آبادانی داماش در تمرینات داماش گیلان غایب بود.
به گزارش وارش اسپرت ، مهدی کیانی مدافع چپ داماشی ها که گفته می شود به دلیل مشکلات شخصی به بوشهر سفر کرده است ، در تمرینات هفته قبل داماش غایب بود.
این در حالی است که مهدی کیانی و یکی دیگر از بازیکنان داماش بعد از پایان بازی داماش گیلان برابر پاس همدان در رختکن با یکدیگر جر و بحث داشتند و اکنون سوالی پیش می آید که این غیبت به دلیل مشکلات شخصی بوده است یا قهر کردن با تیم؟!

*اسامی داور و ناظر بازی داماش گیلان با مس رفسنجان
داوران دیدار هفته سوم داماش گیلان برابر مس رفسنجان مشخص شدند.
به گزارش وارش اسپرت ، موسی الرضا ارغوانی به عنوان داور دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان برگزیده شد. همچنین داریوش صابر مطلق ، جعفر مهاجر و انور دورانی کمک داوران این بازی و سعید بطحایی هم به عنوان ناظر انتخاب شده اند.

*تساوی نوجوانان داماش در هفته اول / شهرداری لاهیجان 3 – 3 داماش گیلان

تیم نوجوانان داماش گیلان برابر شهرداری لاهیجان موقف شد.
به گزارش وارش اسپرت ، نوجوانان داماش گیلان که با مدیریت و هزینه تیم کوثر رشت وارد مسابقات نوجوانان کشور شده است در هفته اول این مسابقات در برابر شهرداری لاهیجان به تساوی سه بر سه رضایت داد.
این تساوی در حال رخ داد که داماشی ها  تا دقیقه ی 65 با اختلاف 3 گل از تیم میزبان جلو بودند ولی نتوانستند برتری خود را حفظ کنند.
گل های نوجوانان داماش گیلان در این بازی را رضا کاسب (2 گل) و مهدی غلامی به ثمر رساندند. ضمن اینکه سید علی حسینی هم از تیم داماش با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.
نوجوانان داماش گیلان در گام بعدی باید به مصاف تیم دخانیات رشت بروند.