خبرهای کوتاه یکشنبه 23 فروردین ماه 1394 از باشگاه داماش گیلان را می توانید در ادامه این مطلب بخوانید.

 

*تمرین داماش در پارک شهر برگزار شد!

آخرین تمرین داماش پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان در زمین چمن مصنوعی پارک قدس رشت برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان که طی روزهای گذشته در زمین های سردارجنگل و دانشگاه برگزار شده بود، امروز از ساعت 13 در زمین پارک شهر (قدس) برگزار شد.

لازم به ذکر است تمرین روز جمعه داماش که در زمین نامساعد استادیوم سردارجنگل برگزار شد به دلیل بارندگی شدید و تگرگ نیمه تمام ماند. دیدار تیم های داماش و نفت آبادان از ساعت 16:30 دوشنبه 24 فروردین در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار می شود.

 

*بهنام لایقی فر از هفته آینده در تمرینات

بهنام لایقی فر از هفته آینده می تواند در تمرینات داماش شرکت کند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر که در ابتدای هفته دوم فروردین ماه به دلیل بیماری شدید ویروسی در بیمارستان بستری شده بود، پس از دیدار داماش برابر نفت رفته رفته می تواند در تمرینات داماش شرکت کند.

بدین ترتیب به مانند دیدار داماش در سیرجان، میلاد پورقلی تنها دروازه بان داماش در مقابل نفت خواهد بود.

 

*تقلیل تعداد مصدومان داماش در هفته های پایانی

تعداد مصدومان داماش در هفته های پایانی لیگ دسته اول کاهش یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان،برخلاف دوران حضور امید هرندی، تعداد لشگر مصدومان داماش در هفته ها و روزهای اخیر به نحو چشمگیری کاهش یافت و در حال حاضر تنها سعید قدمی، حامد پورعمران، آرمین رحیم زاده و بهنام لایقی فر مصدومین داماش به شمار می روند که در این بین لایقی فر ظرف روزهای آینده تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

 

*ملکی قاضی دیدار داماش و نفت آبادان

محمد ملکی قضاوت تیم های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد ملکی، حمیدرضا کنعانی، مهدی سیفی و مجید محمدی زنجان تیم داوری دیدار داماش گیلان و صنعت نفت آبادان را تشکیل خواهند داد. همچنین نظارت داوری این مسابقه بر عهده محمدحسین اسدی خواهد بود.

 

گزارش آنلاین بازی داماش – نفت در اپلیکیشن وارش اسپرت (VS)

در صورت برقراری ارتباط اینترنتی دیدار تیم های داماش و نفت آبادان از طریق اپلیکیشن وارش اسپرت(VS) گزارش آنلاین می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات فنی شبکه باران از این شبکه به طور زنده پخش نمی شود و در همین راستا با توجه به نبود اینترنت وایرلس در استادیوم سردارجنگل رشت در صورت برقراری ارتباط مناسب اینترنتی خطوط موبایل (3G) این بازی به طور آنلاین در اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) گزارش خواهد شد.

برایدانلود نرم افزار در نسخه های ویندوز (کامپیوتر) و اندروید (موبایل) اینجا کلیک کنید.

 

*باز هم هواداران و اطلاع رسانی در سطح شهر

هواداران داماش همچون دیگر بازی های این فصل لیگ دسته اول با پرده نوشته هایی دیدار داماش و نفت را در سطح شهر اطلاع رسانی کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، میدان مصلی (توشیبا) ، جنب استادیوم عضدی، میدان انتظام (رازی)، میدان گاز و جنب سبزه میدان، پنج نقطه ای است که پرده نوشته های اطلاع رسانی هواداران داماش در خصوص دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان نصب شده است.