استقبال خوب اهوازی ها از داماش و تشویق کاپیتان مهدوی

در ادامه رفتار خوب هواداران اهوازی در سالیان گذشته،در مسابقه ی اخیر فولاد و داماش که در اهواز انجام شد هواداران فولاد با پرده نوشته "داماش شهرباران،قدمتان گل باران" از نماینده گیلانی ها استقبال کردند و در جریان بازی و زمانی که کاپیتان داماش در هنگام خروج از زمین بود با شعار "مهدوی دوستت داریم" کاپیتان رشتی ها را تشویق کردند تا داماشی ها با خاطره ای خوب از اهواز به رشت برگردند.

 

مهدوی زیر تیغ جراحان/مصدومیت حاجی زاده جدی نیست!

کاپیتان مهدوی که سال هاست با مصدومیت از پاشنه پا دست و پنجه نرم می کند و تا به اکنون به دلیل وضعیت حساس تیم اقدام به عمل نکرده است . در حین برگزاری بازی فولاد و داماش به نظر می رسد که مصدومیت وی افزایش یافته ست و راهی جز جراحی برای بهترین بازیکن گیلانی نیم فصل اول باقی نمانده است.

از سوی دیگر ابوالفضل حاجی زاده در دیدار برابر فولاد از ناحیه مهره کمر دچار مصدومیت شده است و به گفته دکترهای تیم وضعیت حادی ندارد اما برای اظهار نظر قطعی نیاز به زمان است و طی چند روز آینده وضعیت او کامل مشخص می شود .

 

سراوانی:مشکل از هواداران بعضی تیم ها است!

علی احمدی سراوانی در حاشیه ی کنفرنس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت محرومیت داماش از تماشاگرانش گفت:در هفته اول مسابقات ما میزبان فولاد خوزستان بودیم و آقای ابن قاسم،سرپرست محترم تیم فولاد خوزستان به نیکی از هواداران داماش یاد کردند و آن ها را با هواداران آلمان در جام ملتهای اروپا مقایسه کردند .ایشان اظهار داشتند هیچ گونه توهینی به فولاد و مردم اهواز نشد و فقط تیم خود را تشویق کردند و موارد مشابه به این قضیه.

وی ادامه داد : اگر هوادران داماش در این فصل در مقابل استقلال ، پرسپولیس و ملوان گاها حرکاتی را هم انجام داده باشند در جواب هتاکی و توهین هواداران این تیم ها بوده است، وگرنه چرا در مقابل تیم های دیگر کاری نکردند و باقی تیم ها از وضعیت سکوهای رشت راضی هستند؟! پس مشکل از هواداران داماش نیست و در واقع هواداران آن تیم ها مشکل ساز بودند.

 

مصدومیت دلیل عدم حضور رودباریان در ترکیب

از اهواز به گوش می رسد حسن رودباریان به دلیل مصدومیت جزئی که قبل از مسابقه دچار شده بود نتوانست سنگربان داماشی ها در دیدار با فولاد باشد.

 

مظلوم رسما داماشی شد

امیرمحمد مظلوم بازیکن رشتی تیم ملی نوجوانان ایران با عقد قرارد دادی به مدت دو فصل و نیم به عضویت تیم فوتبال دماش گیلان در آمد و با نظر حمید درخشان در سهمیه جوانان بزرگسالان داماش گیلان جای گرفت.

 

افشه در راه مس سرچشمه

بهنام افشه هافبک چپ فومنی داماش با فسخ قرارداد با داماش ، به احتمال فراوان نیم فصل دوم را در دسته اول و زیر نظر داوود مهابادی در تیم مس سرچشمه خواهد گذراند. لازم به ذکر است بهنام افشه با دریافت 22 درصد از قرار داد امسال خود با داماش فسخ قرار داد کرد. 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید