*آخرین تمرین داماشی ها و استقلالی ها در عضدی

دو تیم داماش و استقلال صنعتی آخرین تمرین خود را در استادیوم عضدی رشت برگزار خواهند کرد.
به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال داماش آخرین تمرین خود را در روز پنجشنبه از ساعت 15 الی 16 در استادیوم عضدی پیگیری انجام میدهد و شاگردان عبدالله ویسی نیز از ساعت 16 الی 17 یک جلسه تمرینی سبک بر روی چمن مصنوعی عضدی برگزار خواهند کرد.

 

*کبه به مصر رفت

طبق خبر هفته گذشته وارش اسپرت، بوبکر کبه مهاجم بوکینافاسویی داماش در تمرینات الزمالک مصر شرکت کرد.
به گزارش وارش اسپرت بوبکر کبه از روز یکشنبه در تمرینات این تیم مصری شرکت کرد تا در صورت جلب نظر مسئولان این باشگاه جایگزیم مهاجم مصدوم این تیم به نام عبدالله سیسه شود. همچنین به گوش می رسد مسئولان باشگاه داماش تصمیم دارند در تعطبلات نیم فصل اول با جذب بازیکن تیم را تقویت کنند.

 

دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

*کنفرانس پیش از بازی مربیان داماش و استقلال

به گزارش وارش اسپرت کنفرانس مطبوعاتی عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان روز پنجشنبه از ساعت 15:30 و افشین ناظمی سرمربی داماش از ساعت 16 در سالن کنفراس مطبوعاتی عضدی رشت برگزار می شود.

 

*آرمین منفرد دوست در فجرسپاسی و محمد رضازاده در پارسه تهران

آرمین منفرد دوست به فجرسپاسی رفت.

به گزارش وارش اسپرت، آرمین منفرددوست دفاع راست سهمیه امید داماش برای گذراندن دوران سربازی به فجرسپاسی شیراز پیوست. همچنین محمد رضازاده هافبک راست فصل قبل امیدهای داماش به پارسه تهران رفت تا در کنار پورصف شکن دیگر بازیکن رشتی این فصل را برای پارسه بازی کند.

 

*اسامی داوران بازی داماش گیلان- استقلال خوزستان

جمشید محمدی به عنوان داور وسط دیدار داماش- استقلال خوزستان معرفی شد.

به گزارش وارش اسپرت جمشید محمدی با کمک محمدرضا امینی و حمید سبحانی دیدار داماش گیلان – استقلال صعنتی خوزستان را قضاوت خواهند کرد. رضا عادل داور چهارم و مسعود مرادی نیز ناظر داوری این دیدار خواهد بود.

 

*هادی محمدی تنها غائب داماشی ها

هادی محمدی به دلیل سه اخطاره شدن دیدار داماش برابر استقلال خوزستان را از دست داد.

به گزارش وارش اسپرت ، هادی محمدی با دریافت کارت زرد در بازی با راه آهن تعداد کارت های زرد دریافتی اش به سه رسید تا به همین دلیل از حضور در بازی با استقلال خورستان محروم باشد.

لازم به ذکر است هادی سهرابی، ابوذر رحیمی، روح الله سیف الهی و ابوالفضل حاجی زاده چهار بازیکن داماش گیلان در صورت دریافت اخطار در دیدار داماش-استقلال خوزستان سه اخطاره خواهند شد و از حضور در دیدار برابر پرسپولیس محروم می شوند.

 

*مبعلی ، کعبی و کلاه‌کج ، غایبین اهوازی ها در شهرباران

مبعلی، کعبی و کلاه کج سه بازیکن استقلال خوزستان در دیدار برابر داماش غائب خواهند بود.

به گزارش وارش اسپرت، حسین کعبی که مینیسک پای خود را عمل کرده است حدود یک ماه از میادین دور است و عادل کلاه کج هم به دلیل ضرب خوردگی انگشت پا، پایش در آتل است و نمی تواند به میدان برود.

همچنین ایمان مبعلی بهترین پاسور لیگ برتر به دلیل اخراج در بازی با صبای قم ، در بازی با داماش تنها محروم اهوازی ها در شهرباران می باشد.

 

*امیدها راهی آبادان می شوند

به گزارش وارش اسپرت تیم امید داماش گیلان در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور باید روز جمعه از ساعت 16 در استادیوم پیروز آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر برود. نکته جالب اینجاست که همزمان با این بازی، تیم بزرگسالان داماش در شهرباران میزبان نماینده ای دیگر از سرزمین نخل و خرما خواهد بود.

 

*لیگ برتر نوجوانان از 18 مهر استارت میخورد

مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور از 18 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش وارش اسپرت، طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم نوجوانان داماش گیلان در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان نوجوانان ملوان انزلی است.

هدایت تیم نوجوانان داماش را بر عهده علی براری است، این در حالی است که فصل گذشته سیدعلی محمدی با نوجوانان داماش نتایج خوبی را کسب کرده بود.

 

*ادامه روند چند بازی اخیر ، تشویق سرمربی حریف

در ادامه روندی که از ابتدای این فصل توسط هواداران فهیم داماش استارت خورده بود، جمعی از هواداران داماش تصمیم بر تشویق عبدالله ویسی ، مربی جوان اشتقلال خوزتان گرفته اند.

شایان ذکر است عبدالله ویسی دو سال پیش و در سفری که با تیم صبای قم به رشت داشت در خصوص تشویق خود توسط هواداران داماش گفته بود : "من امروز واقعا شرمنده رشتی ها شدم . جنوبی ها و شمالی ها همیشه نشان داده اند که انسان های خونگرمی هستند و امروز نشان داده شد که فاصله شمال و جنوب فاصله جغرافیایی آن نیست و قلب ها به همدیگر نزدیک است . امیدوارم با این لطفی که به من داشته اند همیشه موفق باشند و من یک روزی بتوانم یک کاری برای رشت انجام بدهم ! "

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید