*پیام تبریک تنها سادات تیم به داماشی ها/چاوشی: سعی میکنم با زدن گل به هواداران عیدی بدهم

سیدرضا چاوشی تنها بازیکن سادات باشگاه داماش گیلان در آستانه عید غدیر خم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار وارش اسپرت گفت: عید سعید غدیرخم را به همه مسلمانان جهان به خصوص هواداران داماش تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم در روز عید غدیر با کسب سه امتیاز هواداران مان را شاد کنیم و من هم اگر در بازی حضور داشته باشم تمام تلاشم را می کنم ابتدا برای موفقیت تیمم مثمرثمر باشم و در وهله ی بعد با زدن گل بتوانم به هواداران تیفوسی و پرشور شهرباران عیدی بدهم.

 

*آخرین تمرین داماش انجام شد

آخرین تمرین تیم فوتبال داماش برای دیدار با ذوب آهن از ساعت 12 در استادیوم شهید دکتر عضدی شهر رشت برگزار شد.
به گزارش وارش اسپرت کادرفنی داماش در ابتدای تمرین به تشریح و آنالیز تیم حریف پرداخت و سپس تمرین سبکی را در چمن مصنوعی عضدی برگزار کردند تا آماده ی بازی با ذوب آهن اصفهان شوند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

*لیست 18 نفره داماشی ها برای بازی با ذوب آهن اعلام شد

به گزارش وارش اسپرت، لیست 18 نفره داماش گیلان برای بازی با ذوب آهن به دست وارش اسپرت رسیده است که به شرح زیر است.

میلاد فراهانی – حبیب دهقانی – مرتضی ابراهیمی – علیرضا نظیف کار – هادی محمدی – ابوذر رحیمی – ابوالفضل حاجی زاده – هادی سهرابی – رضا کاردوست – مصطفی حاجتی – محمدرضا مهدوی – محمد آبشک – امین متوسل زاده – مسعود حسن زاده – افشین چاوشی – رضا الماسخاله – سعید قدمی – رسول سروش نیا.

 

*کاروان داماش در هتل شبستان

به گزارش وارش اسپرت تیم فوتبال داماش گیلان اردوی پیش از بازی خود با ذوب آهن را در هتل شبستان گلسار سپری می کند.

شایان ذکر است در ماه های اخیر و بعد از اختلافات پیش آمده بین باشگاه داماش و مدیریت هتل کادوس، داماشی ها دیگر در هتل کادوس اسکان پیدا نکردند و در هتل پردیس ، هتل پامچال ، هتل نرگس زیباکنار شهرستان رشت و هتل شبستان اردوی قبل از بازی های خانگی خود را می گذرانند.

 

*کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی

به گزارش وارش اسپرت کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی داماش گیلان و ذوب آهن امروز از ساعت 18 با حضور سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس مطبوعاتی استادیوم دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

 

*داماشی ها با دو محروم و بدون مصدوم

تیم داماش گیلان در برابر ذوب آهن اصفهان دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش وارش اسپرت محمد مختاری مدافع تنومند داماش به دلیل دریافت کارت قرمز و روح الله سیف اللهی هافبک تند و تیز داماشی ها به دلیل سه کارته بودن نمی تواند تیم شهرباران را در این مسابقه همراهی کنند.

همچنین هادی سهرابی ، ابوذر رحیمی و محمد آبشک دو کارته های داماش هستند و در صورت دریافت کارت زرد بازی آخر نیم فصل اول در مقابل مس کرمان را از دست خواهند داد.

 

*امیر محمد مظلوم در جام جهانی نوجوانان

به گزارش وارش اسپرت ، امیر محمد مظلوم مهاجم 17 ساله داماش که به همراه تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی حضور دارد در دو بازی گذشته این تیم در مقابل آرژانتین و کانادا به طور ثابت به میدان رفت.

مظلوم اگرچه در این دو بازی موفق به گلزنی نشد اما با نمایشی خیره کننده یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی نوجوانان به شمار می رفت. نوجوانان ملی پوش جمعه آخرین دیدار مرحله مقدماتی را برابر اتریش برگزار می کنند.

 

*محمد دادرسی در راه درود

به گزارش وارش اسپرت بازیکن خمامی فصل قبل داماش که در لیست امسال داماشی ها جای نگرفت، در تمرینات اخیر تیم دیده نمی شود. طبق شنیده ها محمد دادرسی در شرف پیوستن به تیم دسته یکی و هم خانواده داماش یعنی گهر درود می باشد.

 

*امیدها در پنجمین هفته به دنبال اولین برد!

به گزارش وارش اسپرت تیم امید داماش گیلان که بعد از گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور با یک گل زده و یک امتیاز در انتهای جدول جای خوش کرده است ، روز جمعه در هفته پنجم باید به مصاف تیم نفت اهواز بروند. این مسابقه از ساعت 15 در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود.

 

*نوجوانان داماش مهمان شهرداری تالش

به گزارش وارش اسپرت تیم نوجوانان داماش گیلان باید در هفته سوم رقابت های نوجوانان کشور در شهر تالش به مصاف شهرداری این برود.

لازم به ذکر است تیم نوجوانان داماش هم از دو بازی اخیر خانگی خود فقط یک امتیاز کسب کرده است و اولین بازی خارج از خانه خود را در تالش انجام می دهد.

 

*آغاز لیگ برتر جوانان بعد از جام جهانی نوجوانان!

به گزارش وارش اسپرت زمان آغاز لیگ برتر جوانان کشور به دلیل حضور تیم ملی نوجوانان ایران در امارات برای مسابقات جهانی بعد از اتمام جام جهانی نوجوانان ، اعلام خواهد شد.

تیم جوانان داماش گیلان یکی از دو نماینده گیلان در این مسابقات می باشد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید