دیار وارش: شش خبر کوتاه از باشگاه داماش گیلان تا شامگاه پنجشنبه 18 شهریور را در این مطلب خواهید خواند.
 
*تساوی داماش گیلان در دیدار تدارکاتی برابر سبحان دارو رشت
داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برابر داروسازی سبحان رشت متوقف شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 17 عصر پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف داروسازی سبحان رشت رفت که در نهایت با این تیم به تساوی دو بر دو دست یافت.
 
هر دو گل داماش گیلان در این بازی را بازیکن شماره 10 این تیم، حسن رمضانی در نیمه دوم و در حالی که داماش با یک گل از حریف خود عقب بود به ثمر رساند. داروسازی سبحان رشت فصل گذشته قهرمان استان شد و در فصل جاری رقابت های لیگ سه حضور دارد.
 
دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

 

*تمرین جمعه، آخرین تمرین داماش در رشت
تمرین صبح جمعه داماشی ها در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار می شود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرین روز جمعه داماشی ها از ساعت 9:30 صبح در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، تمرین صبح جمعه آخرین تمرین داماشی ها پیش از اعزام به ایلام و برای برگزاری مسابقه جام حذفی خواهد بود.
 
*داماش با تیم کامل در دور دوم جام حذفی
داماشی ها به احتمال فراوان با تیم کامل خود راهی جام حذفی می شوند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درحالی که گفته می شد داماشی ها قرار است با تیمی متشکل از بازیکنان زیر 23 راهی دره شهر ایلام شود، شنیده ها حاکی است به احتمال فراوان داماش با تیم کامل خود در بازی نخست خود در جام حذفی حاضر خواهد شد.
داماشی ها صبح جمعه سفر پر پیچ و خم خود به دره شهر ایلام را آغاز خواهد کرد. دیدار تیم های مهرگان دره شهر و داماش گیلان در چارچوب دور دوم جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 16:30 یکشنبه 21 شهریور در استادیوم شهید کولیوند دره شهر برگزار خواهد شد.
 
*نحوه سفر مارکوپولویی کاروان داماش گیلان به دره شهر!
کاروان داماش گیلان سفری پر پیچ و خم را برای برگزاری مسابقه جام حذفی در پیش خواهد داشت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان برای حضور در بازی مقابل مهرگان دره شهر ایلام، صبح شنبه 20 شهریور رشت را با اتوبوس به مقصد تهران ترک خواهد کرد. داماشی ها شب را در تهران می گذارنند و سپس صبح یکشنبه با پرواز این شهر را به مقصد شهر ایلام ترک خواهند کرد و بلافاصله مصافت دو ساعته ایلام به دره شهر با اتوبوس توسط کاروان داماش طی خواهد شد.
دیدار تیم های مهرگان دره شهر و داماش گیلان در چارچوب دور دوم جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 16:30 یکشنبه 21 شهریور در استادیوم شهید کولیوند دره شهر برگزار خواهد شد.
 
*برنامه دیدار سوم و چهارم داماش در لیگ دو
برنامه هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ دو اعلام شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، برنامه هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ دو باشگاه های کشور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام شد که بر اساس آن داماش گیلان در هفته سوم این رقابت ها از ساعت 16:30 یکشنبه 28 شهریور در تهران مهمان تیم استقلال آبی ب تهران خواهد بود.
داماشی ها در چهارمین هفته رقابت های لیگ دو نیز از ساعت 15:15شنبه سوم مهرماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تیم پتروکیان شوشتر خواهند بود.
گفتی است به احتمال بسیار پس از برگزاری هفته چهارم رقابت های لیگ دوم، به دلیل برگزاری دور سوم جام حذفی که با حضور تیم های تیم صعود کننده مرحله دوم و تیم های لیگ برتر و لیگ یک است مسابقات مجددا به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.
لازم به ذکر است دیدار بعدی داماشی ها در چارچوب دور دوم جام حذفی از ساعت 16:30 یکشنبه 21 شهریور در دره شهر ایلام و در برابر تیم مهرگان خواهد بود.
 
*مهاجم داماش سه تا  پنج هفته دور از میادین
مهاجم داماش گیلان به دلیل مصدومیت در بازی نفت نوین آبادان از میادین دور خواهد بود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ،  پس از انجام معاینات پزشکی و MRI بر روی پای آسیب دیده علی یونسی که در دیدار با نفت نوین آبادان دچار صدمه دیدگی شده بود،  این بازیکن برای سپری کردن دوران مداوا سه تا پنج هفته دور از میادین خواهد بود.