وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه پنجشنبه 17 مهرماه 93 از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.


* درخواست فرمانداری رشت برای پخش مستقیم دیدار داماش گیلان

فرماندار شهرستان رشت خواستار پخش مستقیم دیدار داماش گیلان از شبکه باران شد.

به گزارش وارش اسپرت ، در پی مخالفت صدا و سیمای مرکز گیلان ، مهندس مهدوی فرماندار ورزش دوست شهرباران در نامه ای به مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خواستار پخش مستقیم دیدار داماش گیلان شد.

همچنین با خبر شدیم که فرمانداری رشت حتی هزینه مالی پخش مستقیم این دیدار را متقبل شده است تا اداره کل صدا و سیمای گیلان "شبکه باران" مانعی هم از لحاظ مالی برای پخش مستقیم این دیدار نداشته باشد!

لازم به ذکر است ، صدا و سیمای مرکز گیلان علی رغم درخواست فرمانداری رشت ، هیات فوتبال گیلان ، دبیر سازمان لیگ و هواداران داماش گیلان تا این لحظه با پخش مستقیم دیدار روز جمعه داماش گیلان برابر پاس همدان از شبکه استانی باران مخالفت کرده است.


*آخرین تمرین داماش و پاس در چمن مصنوعی عضدی

داماشی ها آخرین تمرین خود را در استادیوم عضدی برگزار کردند.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 11 امروز (پنجشنبه) آخرین تمرین آماده سازی خود برای دیدار با پاس همدان را زیر نظرکادرفنی در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار کرد. همچنین شاگردان داوود مهابادی هم از ساعت 17 امروز تمرینی سبک در چمن مصنوعی انجام دادند.

لازم به ذکر است داماش گیلان در حالی باید از ساعت 15:15 روز جمعه در استادیوم عضدی رشت به مصاف پاس همدان برود که از حضور هواداران خود محروم است. )

*لیست بازیکنان داماش گیلان برای بازی با پاس همدان

بیست بازیکن به صلاحدید کادرفنی برای اردوی قبل از بازی داماش گیلان برابر پاس همدان به خوابگاه باشگاه فراخوانده شدند.

به گزارش وارش اسپرت، بهنام لایقی فر، مهدی رحیم زاده، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، مجتبی فرزام پور، امیر تیزرو، مهدی کیانی، هادی سهرابی، محمد رستمی، سعید اسماعیل پور، میلاد قربان زاده، امین ترکاشوند، حمید خدابنده لو، محمد دادرسی، سعید مرتضوی، کیانوش میرزائی، وحید حسین زاده، سعید طالبی و حامد پورعمرانی لیست 20 نفره بازیکنان داماش برای بازی هفته دوم برابر پاس را تشکیل می دهند.

 

*داماشی ها در خوابگاه باشگاه شب مسابقه را سر خواهند کرد!

اعضای تیم داماش گیلان شب قبل از بازی خود را در خوابگاه ساختمان باشگاه داماش خواهند ماند.

به گزارش وارش اسپرت، بنا بر تصمیم مدیریت باشگاه داماش گیلان مقرر شد تا اعضای تیم داماش گیلان، به جای هتل در خوابگاه ساختمان باشگاه داماش گیلان شب قبل از بازی را به سر کنند.

این در حالی است که ساختمان باشگاه داماش حداکثر 5 واحد خوابگاه دارد.

 

*پخش برنامه لیگ یک از شبکه ورزش

برنامه تخصصی لیگ یک از شبکه ورزش پیگیری خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت، با شروع فصل94-1393 مسابقات دسته اول باشگاه های کشور برنامه تخصصی لیگ یک جمعه ها از ساعت 12 از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است اجرای این برنامه بر عهده مجتبی پوربخش، مجری رشتی شبکه ورزش است. همچنین خبرنگار و فیلمبردار این برنامه در گیلان سهیل میرزاجانی و علیرضا وهابی می باشند.

 

*تیم داوری بازی داماش گیلان – پاس همدان

داوران بازی داماش گیلان و پاس همدان مشخص شدند.

به گزارش وارش اسپرت، سعید رحیمی مقدم به عنوان داور دیدار تیم های داماش گیلان و پاس همدان برگزیده شد. همچنین رحیم شاهین، صابر خوئی و ناصر چنگی کمک داوران این بازی و فریدون اصفهانیان هم به عنوان ناظر انتخاب شده اند.

 

*نوجوانان داماش حریفان خود را در لیگ نوجوانان کشور شناختند

گروه بندی و زمان شروع مسابقات لیگ نوجوانان کشور مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم نوجوانان داماش گیلان در گروه "ب" مسابقات با تیم های ملوان انزلی، شهرداری تبریز، شهرداری لاهیجان، تراکتورسازی تبریز و دخانیات گیلان هم گروه هست.

این مسابقات از 25 مهرماه آغاز می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد.

 

*گلزنی مظلوم برای تیم ملی جوانان برابر تایلند

مهاجم داماش برای تیم ملی جوانان ایران گلزنی کرد.

به گزارش وارش اسپرت، امیرمحمد مظلوم مهاجم 18 ساله و رشتی تیم ملی جوانان ایران در نخستین دیدار این تیم در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برابر تیم ملی  تایلند موفق به گلزنی شد.

در این دیدار که از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) در میانمار آغاز شد، مظلوم در دقیقه 10 مسابقه تنها گل مسابقه برای ایران را به ثمر رساند و یک بار نیز تیر دروازه تایلند را به لرزه در آورد، اما در ادامه تایلندی ها دو گل وارد دروازه ایران کردند تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تایلند خاتمه یابد.

ایران در بازی دوم خود از ساعت 12:30 شنبه به مصاف تیم ملی یمن می رود.


*مراسم استقبال از مدال آوران گیلانی بازی های آسیایی اینچئون

زمان و مکان استقبال از مدال آوران گیلانی بازی های آسیایی اینچئون مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت ، روز یکشنبه مورخ 20/07/93 مراسمی برای استقبال از مدال آوران گیلانی در ورزشگاه دکتر عضدی رشت ترتیب داده شده است. امید می رود مردم ورزش دوست گیلان بالخص شهرباران با حضور پرشور خود استقبال خوبی از افتخار آفرینان دیار میرزاکوچک خان داشته باشند.

لازم به ذکر است در این مسابقات 9 مدال سهم ورزشکاران گیلانی شد که به شرح زیر است:

مدال طلا: سعید حسنی پور ==> کاراته کای(متولد رشت)

مدال نقره: اصغر کاردوست ==> بسکتبالیست(متولد رشت)

مدال نقره: محمد رهبری ==> شمشیرباز (متولد رشت)

مدال نقره: فرهاد رحیمی ==> کبدی (متولد تالش)

مدال نقره: سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی ==> قایقران (متولد انزلی)

مدال برنز: امیر رهنما ==> قایقران (متولد شاندرمن)

مدال برنز: حمیرا برزگر و نازنین ملایی ==> قایقران (متولد انزلی)