خبرهای کوتاه پنجشنبه 16 بهمن ماه از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مشاهده فرمائید.

 

*پرداخت چند درصد دیگر از قراداد بازیکنان داماش

بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان داماش گیلان پرداخت شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طی روزهای گذشته مبالغی در بین بازیکنان داماش گیلان پخش شد که دریافتی بازیکنان از 3 الی 7 درصد متغیر می باشد.

بدین ترتیب بازیکنان داماش از ابتدای فصل تا پایان هفته دوازدهم، بین 23 الی 26 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند. گفته می شود میزان متغیر پرداختی قراردادهای بازیکنان با دستور امیر عابدینی انجام شده است.

 

*اعزام پسران "کاسپی" به پایتخت "مادها"

داماش گیلان ظهر پنجشنبه عازم همدان شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش ظهر پنجشنبه با اتوبوس عازم همدان شد .

داماشی ها پس از ورود به همدان به هتل باباطاهر این شهر خواهند رفت و تا روز شنبه که برابر پاس همدان قرار خواهند گرفت در این هتل اقامت خواهند داشت.

لازم به ذکر است داماشی ها عصر پنجشنبه تمرینی سبک در همدان برگزار خواهند کرد تا با آب و هوای این شهر آشنا شوند. همدان در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع شده‌است این در حالی است که شهر رشت در جلگه ی گیلان قرار گرفته و 7 متر از سطح آب دریا نیز پایین تر می باشد.

 

*لیست بازیکنان اعزامی داماش گیلان

لیست بازیکنان داماش گیلان برای بازی با پاس همدان مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر، میلاد پورقلی، بهنام عسگرخانی، سامان فرزام پور، محمدرضا مهدی زاده، امیر تیزرو، امیررضا غمناک، مهدی کیانی، وحید حسین زاده، کیانوش میرزایی، حمید خدابنده لو، سعید طالبی، سعید قدمی، صالح نوروزپور، کیانوش میرزایی، سعید مرتضوی، پژمان مالکی، میلاد قربان زاده، محمد دادرسی و افشین چـاوشی بازیکنان اعزامی داماش برای دیدار با پاس همدان می باشند.

لازم به ذکر است داماش گیلان بعد از ظهر شنبه از ساعت 14 در استادیوم قدس همدان مهمان پاس این شهر خواهد بود.

 

*داماشی ها با لشگری از محروم و مصدوم / 3 بازیکن ثابت داماش، مهمترین غایبین دیدار برابر پاس

داماش گیلان باید با لشگری از محروم و مصدوم برابر پاس همدان صف آرایی کند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم داماش گیلان برای این دیدار مهیار نوری، محمد رستمی و هادی دغاغله را به دلیل محرومیت و هادی سهرابی، حسن نجفی، امین ترکاشوند، سعید اسماعیل پور، آرمین رحیم زاده، حامد پورعمران و حسین گوهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

گفته می شود هادی سهرابی و حسن نجفی برای دیدار هفته آینده برابر مس رفسنجان مشکلی نخواهند داشت ، اما شنیده های وارش اسپرت حاکی از آن است که آرمین رحیم زاده تا پایان فصل قادر به بازی برای داماش گیلان نخواهد بود.

 

*پخش دیدار پاس همدان – داماش گیلان از شبکه استانی همدان

دیدار تیم های پاس همدان و داماش گیلان از شبکه همدان پخش می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های پاس همدان و داماش گیلان قرار است به مانند سایر دیدارهای همدانی ها به صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش شود.

برای مشاهده شبکه استانی همدان بر روی اینترنت اینجا کلیک کنید.

 

*تیم داوری دیدار پاس – داماش مشخص شد

تیم داوری بازی تیم های پاس همدان و داماش گیلان مشخص و معرفی شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های پاس همدان و داماش گیلان را جواد شرفی قضاوت خواهد کرد.

محبت علی رضایی تبار و محمد شاکر داوران این مسابقه خواهند بود.

 

*اطلاعیه عجیب باشگاه داماش / در لاین، واتساپ و وایبر گروه نداریم!

باشگاه داماش گیلان در شبکه های ارتباطی اقدام به تشکیل گروه نداده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این اطلاعیه آمده است:

"باشگاه داماش گیلان در هیچ یک از شبکه های ارتباطی مانند وایبر ، واتساپ و لاین ،گروهی تشکیل نداده است . ودعوت افراد به این گروه ها ،از طرف این باشگاه اقدامی غیرمسئولانه است. اخیرا مشاهده شده که گروه های مختلفی در شبکه های ارتباطی مانند وایبر و واتساپ لاین تشکیل وافراد مختلف را دعوت به حضور در این گروه ها کرده اند وادعا شده که این دعوت از طرف باشگاه داماش بوده است که این امری کاملا خلاف واقع می باشد."

این اطلاعیه درحالی صادر شده که با توجه به سهولت تشکیل اینچنین گروه هایی که محدود به سقفی مشخص از افراد می شوند، معمولا گروه های هواداری در شبکه های ارتباطی-اجتماعی از سوی هواداران تشکیل می شود و به همین دلیل تاکنون چنین اطلاعیه هایی مشاهده نشده است.

ضمن اینکه در این اطلاعیه نامی از شبکه های فیلتر شده فیسبوک و توئیتر که مسلما مهمتر از نرم افزاری مثل وایبر می باشد برده نشده است!