*فردا؛ دیدار تدارکاتی داماش با ملوان

در ادامه آماده سازی برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک، داماش گیلان در دیداری تدارکاتی به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

طبق خبرها این دیدار از ساعت ۱۴ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
داماشی‌ها روز گذشته نیز به مصاف تیم سپیدرود شهرباران که در لیگ یک استان فعالیت می‌کند رفتند و این تیم را با ۹ گل شکست دادند. همچنین همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، داماش علاوه بر بازی با ملوان، طی هفته آتی به احتمال زیاد با شمس آذر قزوین نیز دیدار خواهد کرد.
لازم به ذکر است، تمرینات داماش طی روزهای گذشته در دو نوبت صبح (کار با وزنه) و عصر (هوازی و تاکتیکی) زیر نظر علی نظرمحمدی در حال پیگیری است.

 

*دیدار هواداران داماش و مدیرکل ورزش و جوانان

به دنبال حکم قضایی ابطال رای داوری مالکیت باشگاه و اعلام رای به سود نصیر نعیمی‌پور، صبح امروز جمعی از هواداران داماش گیلان جهت پیگیری وضعیت تیم به دیدار جهانبخش آرمان رفتند.
در بخشی از این دیدار طی تماسی که از جانب و به نمایندگی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با نماینده نعیمی‌پور برقرار شد، اعلام شد که طی روزهای آینده او برای تعیین تکلیف وضعیت تیم به رشت خواهد آمد.

 

*از جذب بازیکن و شنیده‌ها چه خبر؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات اولیه با حسین ابراهیمی بازیکن سابق داماش برای پیوستن به جمع لاجوردی‌پوشان انجام شده است.
میلاد پورمحسن مدافع چپ پیشین داماش نیز که در تمرینات روزهای اخیر لاجوردی‌پوشان حاضر شده است، به نظر بار دیگر به جمع داماشی‌ها می‌پیوندد.
همچنین با دروازه‌بانی لیگ دویی که سابقه بازی در تیم‌های گیلانی را دارد و در شرف فسخ قرارداد با تیم فعلی خود است نیز توافقاتی صورت گرفته است.
ضمن اینکه مذاکرات اولیه با دو مهاجم گیلانی سابق تیم‌های لیگ برتری در سالیان اخیر، کاپیتان یک تیم‌ جنوبی لیگ دو، یک هافبک و یک دفاع از تیمی گیلانی انجام شده است.

البته تقریبا اکثر این مذاکرات منوط به مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم شده است.