خبرهای کوتاه شنبه 25 بهمن ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند.

 

*پخش زنده دیدار داماش گیلان – مس رفسنجان از شبکه باران

دیدار داماش گیلان از شبکه باران پخش مستقیم خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت  -تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار داماش گیلان برابر مس رفسنجان از شبکه استانی باران به صورت زنده برای علاقه مندان به این تیم پخش خواهد شد.

همچنین در صورتی که اینترنت استادیوم عضدی برخلاف بازی های گذشته مشکلی نداشته باشد، این بازی در اپلیکیشن وارش اسپرت نیز به صورت آنلاین گزارش خواهد شد. لازم به ذکر است ، این دیدار از ساعت 14:15 روز یکشنبه در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

 

*حضور عابدینی در باشگاه داماش در آستانه دیدار با مس رفسنجان

امیر عابدینی جمعه شب به رشت سفر کرد و در باشگاه داماش مستقر شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در آستانه دیدار حساس داماش گیلان برابر تیم صدرجدولی مس رفسنجان به رشت سفر کرده است و در باشگاه داماش گیلان مستقر شد.

لازم به ذکر است، امیر عابدینی در یک ماه گذشته سه بار به رشت سفر کرده است، این در جالی است که پیش از آن اعضای باشگاه داماش گیلان حدود پنج ماه می شد که مدیرعامل باشگاه شان را ندیده بودند!

 

*اسامی تیم داوری بازی داماش – مس اعلام شد

اسامی تیم داوری بازی داماش گیلان و مس رفسنجان اعلام شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید رحیمی مقدم دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان را به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد. همچنین رحیم شاهین و ایوب غلامزاده از دو خط طولی زمین رحیمی مقدم را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

صائب گلی داور چهارم و بهرام مهر پیما ناظر این مسابقه خواهند بود.

 

*آخرین تمرین داماش برای دیدار با مس رفسنجان

داماشی ها آخرین تمرین خود برای دیدار با مس رفسنجان را برگزار کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم داماش گیلان زیر نظر کادرفنی خود از ساعت 12 ظهر شنبه با یک ساعت تاخیر در چمن مصنوعی شهید دکتر عضدی رشت به تمرینی سبک پرداختند تا آماده دیدار روز یکشنبه خود برابر مس رفسنجان بشوند.

 

*محرومیت دفاع راست داماش برای دیدار با مس

امیر تیزرو برابر مس رفسنجان به دلیل محرومیت غائب خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر تیزرو مدافع راست داماش گیلان به دلیل سه کارته بودن دیدار هفته چهاردهم تیمش برابر مس رفسنجان را از دست داد. گفته می شود کادرفنی داماش تصمیم دارد کیانوش میرزائی را جایگزین وی کند.

لازم به ذکر است، داماشی ها به غیر از حامد پورعمرانی و آرمین رحیم زاده که به دلیل مصدومیت تا پایان فصل قادر به بازی نخواهند بود ، دیگر مصدومی نخواهند داشت و با تمام قوا به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

 

*مسی ها با سرمربی و بازیکنان نام آشنا برای رشتی ها

سرمربی و دو بازیکن مس رفسنجان سابقه بازی و حضور در تیم شهر رشت را دارند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علاوه بر وینگو بگوویچ سرمربی تیم صدرنشین مس رفسنجان که در فصل 85-84 سرمربی پگاه گیلان بود و با این تیم به پلی آف سری رقابت های لیگ یک رسیده بود، امین متوسل زاده و رسول سروش نیا سابقه بازی در تیم شهرباران را در کارنامه خود دارند.