*نقل و انتقال

پس از مذاکره مدیرعامل داماش با مدیرعامل سپاهان و محمد غلامی انتقال محمد غلامی تا پایان فصل به جمع داماشی منتفی شد و در همین راستا داماشی ها قصد دارند تا یک مهاجم خارجی را به تیم اضافه کنند که گفته می شود سطح فنی بالایی را دارد. قرار است این بازیکن ظرف روزهای آینده به تمرینات داماش گیلان ملحق شود.

از سویی دیگر داماشی ها که همچنان منتظر صدور رضایت نامه ابوذر رحیمی مدافح شمالی صنعت نفت آبادان می باشند، برای محکم کاری با یک دفاع چپ لیگ برتری هم مذاکراتی را انجام داده اند تا در صورت منتفی شدن آمدن ابوذر رحیمی دستشان در حنا نماند! البته مذاکرات داماشی ها با نفتی ها تقریبا نهایی شده و قرار است مهدی کیانی که مورد غضب سرمربی داماش قرارگرفته با رحیمی معاوضه شود.

 

دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

جهانبخش در تماشا اول شد

روزنامه تماشا از روز سه شنبه اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن داماش گیلان در نیم فصل اول کرد که در نهایت علیرضا جهانبخش توانست بهترین نتیجه را بدست بیاورد . در این نظرسنجی که 4 بازیکن داماش حضور داشتند، علیرضا جهانبخش با 42.1 درصد از آرا اول شد و محمدرضا مهدوی با 29.32 درصد ، حسین ابراهیمی 24.82 درصد و رودباریان با 3.76 درصد از آرا در رتبه های دوم و چهارم قرار گرفتند .

روزنامه تماشا استقبال از این نظرسنجی را که در طول 4 روز انجام گرفت و از سوی وارش اسپرت هم اطلاع رسانی شده بود را خارج از انتظار دانست .

 

امیدها باز هم ناکام!

تیم امید داماش گیلان در هفته سوم از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور با دریافت گل دقایق پایانی مغلوب ذوب آهن شد.

امیدهای داماش دومین شکست فصل خود را در دیدار خارج خانه مقابل ذوب آهن اصفهان متحمل شدند تا از سه بازی اخیر خود با یک امتیاز وضعیت جالبی را نداشته باشد!

اگرچه به اعتقاد کادرفنی امید داماش دلیل عمده این نتایج به مصدومیت های تعداد زیادی از بازیکنان بر میگردد اما به هر حال این دلیل قانع کننده ای برای تیمی که از مدت ها قبل تمرینات آماده سازی اش را آغاز کرده بود نیست و کادرفنی تیم باید پاسخگو باشد .

امیدهای داماش گیلان چهارشنبه 29 آذر از ساعت 14 در استادیوم شهید عضدی رشت به مصاف فجرسپاسی خواهند رفت .

 

پیروزی نوجوانان داماش گیلان

تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در هشتمین هفته برد تا بهترین عملکرد تیم های پایه داماش را داشته باشد!
نوجوانان داماش گیلان با هدایت سرمربی محجوب و موفق خود،سید علی محمدی در هفته هشتم لیگ نوجوانان کشور میزبان شهرداری تالش بود و توانست با تگ گل مهرداد یوسفی نماینده تالش را شکست دهد و با کسب پانزده امتیاز و اختلاف سه امتیازی با تراکتور سازی صدرنشین در رتبه دوم جدول جای بگیرند.
طبق برنامه اعلام شده نوجوانان داماش در هفته نهم و در استادیوم عضدی رشت میزبان شهرداری تالش است، اما نکته جالب توجه اینجاست که زمان و مکان این دیدار با بازی جام حذفی بزرگسالان داماش گیلان و تراکتورسازی یکی است و مطمئنا این برنامه دچار تغییر خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید