خبرهای کوتاه شنبه پانزدهم فروردین از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب بخوانید.

 

*شاهکار هرندی و باشگاه داماش / داماش با یک دروازه بان به سیرجان سفر می کند!

داماش گیلان تنها با یک دروازه بان به سیرجان می رود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش در حالی عازم سیرجان شده است که به دلیل مصدومیت آرمین رحیم زاده که تا پایان فصل ادامه دارد و بیماری بهنام لایقی فر، تنها میلاد پورقلی را به عنوان دروازه بان در اختیار دارد!

ماجرا از این قرار است که امید هرندی که از آغاز فصل تا پایان هفته هجدهم هدایت داماشی ها را برعهده داشت در نیم فصل برای وارد کردن هادی دغاغله به لیست، رضا غلامپور دروازه بان چهارم (رده امید) داماش را از لیست خارج کرد تا بدین ترتیب داماش با توجه به غیبت رحیم زاده و لایقی فر، در دیدار مقابل گلگهر دروازه بان ذخیره نداشته باشد!

 

*کاروان داماش عازم سیرجان شد

تیم فوتبال داماش گیلان ظهر امروز عازم سیرجان شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش ساعت یازده صبح امروز (شنبه) از مسیر زمینی رشت را به مقصد تهران ترک کرد. داماشی ها با پرواز ساعت 7 بعدازظهر نیز تهران را به مقصد کرمان و سپس سیرجان ترک می کنند.

تیم فوتبال داماش یک جلسه تمرینی را نیز روز یکشنبه در شهر سیرجان برگزار می کند. دیدار تیم های گلگهر سیرجان و داماش گیلان از ساعت 16:15 روز دوشنبه 17 فروردین در سیرجان برگزار خواهد شد.

 

*هدایت داماش با عبدالله مرغوب و مازیار ربیعی فر

رهبری فنی داماش در دیدار مقابل گلگهر سیرجان را عبدالله مرغوب انجام خواهد داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از استعفای امید هرندی از سرمربیگری داماش، این باشگاه دست به انتخاب سرمربی جدید نزد تا بدین صورت داماش با هدایت همان کادرفنی در هفته نوزدهم و احتمالا تا پایان فصل به میدان برود!

با این اوصاف هدایت فنی داماش در دیدار این تیم مقابل گلگهر سیرجان را عبدالله مرغوب با کمک مازیار ربیعی فر و دیگر اعضای کادرفنی انجام خواهد داد.

 

*بیماری ویروسی بهنام لایقی فر را به بیمارستان فرستاد!

دروازه بان داماش به دلیل بیماری ویروسی بستری شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر دروازه بان داماشی ها به دلیل بیماری ویروسی که از یک هفته قبل دچار آن شده در بیمارستان بستری شد.

گفته می شود طول درمان این بیماری بین 7 تا 14 روز خواهد بود و این احتمال هست که او به دیدار آینده داماش برابر نفت آبادان در رشت برسد.

 

*ترکاشوندِ محروم، در کنار لشگری از مصدوم

امین ترکاشوند به دلیل محرومیت دیدار برابر گلگهر را از دست داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هوادارن داماش گیلان، امین ترکاشوند به دلیل سه اخطاره شدن دیدار تیم های گلگهر سیرجان و داماش گیلان را از دست داد. به غیر از ترکاشوند، کیانوش میرزایی نیز به جمع لیست طولانی مصدومان داماش پیوست.

 

 

 

 

 

 

خبرهای کوتاه از داماش، باشگاه داماش، اخبار کوتاه از داماش ، سایت داماش، هواداران داماش، وارش اسپرت، تارنمای هواداران داماش گیلان، damash guilan،