خبرهای کوتاه دوشنبه 31 فروردین ماه 94 از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب بخوانید.

 

*شهرداری بندرعباس 60 ساعت قبل از بازی آمد! / پاداش یک تیم پایین جدولی به شهرداری!

تیم سقوط کرده شهرداری بندرعباس 60 ساعت پیش از بازی با داماش به رشت آمد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که بعد از ظهر سه شنبه یکم اردیبهشت با داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت دیدار می کند، خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت به رشت آمد و در هتل نرگس زیباکنار شهرستان رشت مستقر شد.

درحالی بندری ها شنبه شب به رشت عزیمت کرده اند که هفته گذشته سقوط این تیم به رقابت های لیگ دسته دوم مسجل شده است. طبق شنیده ها یکی از باشگاه های متمول پایین جدولی علاوه بر تقبل هزینه سفر شهرداری بندرعباس برای عزیمت به رشت و بلعکس، به بازیکنان این تیم قول پاداش در صورت پیروزی بر داماش را داده است.

 

*داماش به بندرعباسی ها زمین نداد!

باشگاه داماش زمینی را برای تمرین روز یکشنبه بندری در اختیار این تیم قرار نداد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، شهرداری بندرعباس که از شنبه شب در هتل نرگس زیبا کنار مستقر شده است، برای تمرین روز یکشنبه خود از باشگاه داماش درخواست زمین کرد که با جواب منفی مواجه شد.

داماشی ها دلیل پاسخ منفی خود را عدم مسئولیت درخصوص تامین زمین برای تیم مقابل آن هم دو روز قبل از مسابقه عنوان نموده اند. شنیده می شود حتی این امکان وجود دارد که برای تمرین روز پیش از بازی (دوشنبه) نیز زمین عضدی در اختیار بندری ها قرار نگیرد!

 

*زمان آخرین تمرین داماش در استادیوم عضدی

آخرین تمرین داماشی ها پیش از دیدار برابر شهرداری بندرعباس در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین تمرین تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار مقابل شهرداری بندرعباس از ساعت 15 روز دوشنبه (امروز) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری بندرعباس از ساعت 16:45 سه شنبه اول اردیبهشت در استادیوم شهید عضدی برگزار می شود. داماش در صورت پیروزی در این دیدار بدون توجه به نتایج سایر مسابقات به طور قطع در لیگ یک ماندگار خواهد شد.

 

*بازگشت بهنام لایقی فر به تمرینات داماش

دروازه بان اول داماش به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر دروازه بان جوان داماش که به دلیل بیماری ویروسی به مدت سه هفته از تمرینات دور بود، از روز شنبه با دیگر بازیکنان داماش به تمرین پرداخت.

میلاد پورقلی که در دو هفته گذشته عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته بود، تنها دروازه بان در لیست داماشی ها بود. گفته می شود در این بازی نیز پورقلی در چارچوب دروازه داماش خواهد ایستاد.

 

*اردوی شب قبل از بازی داماشی ها، در اقامتگاه شهرداری رشت

داماشی ها شب قبل از بازی را در اقامتگاه شهرداری رشت سپری خواهند کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، به همت و مساعدت مهندس رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت، تیم فوتبال داماش گیلان برای دومین هفته متوالی شب پیش از بازی را در اقامتگاه کوشیار گیلانی شهرداری رشت می گذراند و تغذیه تیم در 24 ساعت پیش ازمسابقه نیز تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است، داماشی ها به غیر از هفته گذشته در طول فصل اردوی شب قبل از مسابقه را در ساختمان باشگاه داماش می گذراندند.

 

*حضور رستمی برابر بندرعباس در هاله ای از ابهام

حضور محمد رستمی در ترکیب داماش برای حضور در بازی مقابل شهرداری بندرعباس در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حضور محمد رستمی هافبک داماشی ها در فصل جاری به دلیل مصدومیتی که اخیرا دچار آن شده است، برای دیدار داماش برابر شهرداری بندرعباس در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به غیر از رستمی دچار این مصدومیت جزئی شده است، حامد پورعمران، سعید قدمی، آرمین رحیم زاده و سعید اسماعیل پور 4 بازیکنی هستند که تا انتهای فصل داماش را همراهی نمی کنند.

 

 

 

شهرداری بندرعباس، سایت هواداران داماش، شهرداری تبریز، باشگاه داماش گیلان، محمد رستمی، بهنام لایقی فر، میلاد پورقلی، damash،