خبرهای کوتاه جمعه 15 اسفند از باشگاه داماش گیلان و پیش از دیدار برابر پارسه را در این مطلب خواهید خواند.

 

*آخرین تمرین داماش در جوار هتل شیان لویزان!

کاروان داماش گیلان شب قبل از بازی را در هتل شیان لویزان میگذراند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان که برای دیدار مقابل پارسه ساعت 9 صبح جمعه رشت را به مقصد تهران ترک کرده بود، ساعت 4 به این شهر رسید و در هتل شیان لویزان که بسیار نزدیک به محل برگزاری مسابقه است، مستقر شد.

داماشی ها که قرار بود، آخرین جلسه تمرین خود را در زمین مسابقه انجام دهند، به دلایل نامعلوم در هتل این تمرین سبک (عرق گیری) را انجام دادند!

 

*گزارش آنلاین بازی پارسه -داماش تنها در اپلیکیشن وارش اسپرت (VS)

دیدار تیم های پارسه تهران و داماش گیلان تنها در اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) به صورت آنلاین گزارش می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های پارسه تهران و داماش گیلان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ یک از هیچ شبکه تلویزیونی و رادیویی پخش نخواهد شد و تنها به صورت آنلاین از اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) گزارش خواهد شد.

برای دریافت این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید (موبایل) و ویندوز(کامپیوتر) اینجا کلیک کنید. دیدار تیم های پارسه و داماش گیلان از ساعت 15 روز شنبه 16 اسفند در استادیوم صنایع دفاع تهران برگزار خواهد شد.

 

*لیست بازیکنان اعزامی داماش به تهران

بیست و یک بازیکن داماش گیلان به تهران عزیمت کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر، میلاد پورقلی، حسین گوهری، مهدی کیانی، کیانوش میرزایی، کیانوش پرهیزگار، عادل مسعودی فر، پژمان مالکی، سامان فرزام پور، محمد رستمی، هادی سهرابی، امیر تیزرو، امیر غمناک، محمدرضا مهدی زاده، سعید طالبی، سعید مرتضوی،صالح نوروزپور، میلاد قربان زاده، محمد دادرسی،امین ترکاشوند، افشین چاوشی بازیکنانی هستند که داماش را در سفر به تهران همراهی کردند.

 

*چهار بازیکن مصدوم از لیست داماش تا پایان فصل خارج می شوند!

نام چهار بازیکن مصدوم داماش از لیست این تیم خارج می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حمید خدابنده لو، حامد پورعمران، آرمین رحیم زاده و سعید قدمی که به دلیل مصدومیت نمی توانند داماش را تا انتهای فصل همراهی کنند قرار است از لیست بازیکنان این فصل داماش خارج شوند!

شنیده ها حاکیست که احتمال دارد به جای این بازیکنان، بازیکنان جدیدی وارد لیست شوند؛ این خبر درحالی به گوش می رسد که داماش برای سفر به تهران نیز با مشکل مواجه بود و با کمک هزینه هایی که شد توانست به این سفر عازم شود!

 

*بازیکنان غایب داماش در دیدار مقابل پارسه

نام بازیکنانی که به دلایل مختلف در لیست کاروان اعزامی داماش به تهران قرار نگرفتند مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، به غیر ازخدابنده لو، پورعمران، رحیم زاده و قدمی که تا پایان فصل داماش را همراهی نمی کنند، حسن نجفی، سعید اسماعیل پور، هادی دغاغله، مهیار نوری و بهنام عسگرخانی بازیکنانی هستند که دیدار داماش مقابل پارسه را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

 

*بهنام لایقی فر سه اخطاره نیست!

برخلاف خبرهای گذشته لایقی فر مشکلی برای دیدار مقابل پارسه ندارد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، بهنام لایقی فر دروازه بان داماش گیلان در دیدار این تیم برابر راهیان کرمانشاه از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شده بود و گمان می شد که وی سه اخطاره شده است اما پس از استعلام مشخص شد که دروازه بان داماش هیچ مشکلی برای حضور در دیدار پارسه ندارد و دو اخطاره است.

 

*لسمان مروارید نایب قهرمان مسابقات چهارجانبه

تیم فوتبال ساحلی  لسمان به عنوان نایب قهرمانی مسابقات 4 جانبه دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال لسمان مروارید خزر نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت در مسابقات چهارجانبه ای که به مناسبت دهه فجر برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات که از روز جمعه هشتم اسفند ماه آغاز شده تیم قوی سپید انزلی به مقام اول، لسمان مروارید خزر دوم و دو تیم هیأت فوتبال لنگرود و خزر رودسر به ترتیب رده های سوم و چهارم را از آن خود نمودند.

مسابقات فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی جام فجر به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری هیأت فوتبال استان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرهای کوتاه داماش،اخبار کوتاه از داماش، باشگاه داماش، سایت هواداران داماش، داماش گیلان، پارسه تهران، استادیوم صنایع دفاع تهران، damash fc، خبرهای کوتاه داماش،اخبار کوتاه از داماش، باشگاه داماش، سایت هواداران داماش، داماش گیلان، پارسه تهران، استادیوم صنایع دفاع تهران، damash fc،