داماشی ها در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 14:45 روز چهارشنبه 9 آبان در استادیوم بنیان دیزل تبریز میهمان تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز خواهند بود. خبرهای کوتاه وارش اسپرت از باشگاه داماش پیش از این دیدار را در ادامه می خوانید: 

 

عزیمت کاروان داماش گیلان به تبریز با پرواز مستقیم

داماشی ها که آخرین تمرین خود را عصر یکشنبه در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار کردند، با پرواز ساعت 9:55 صبح دوشنبه، رشت را به مقصد تبریز ترک می کنند. لاجوردی های شهر باران بلافاصله پس از رسیدن به مقصد، نخستین تمرین خود را در تبریز برگزار می کنند و سپس جهت صرف ناهار و استراحت، راهی هتل استقبال تبریز خواهند شد.

داماش گیلان ظهر سه شنبه نیز آخرین تمرین خود در تبریز پیش از دیدار برابر ماشین سازی را برگزار می کنند. 

 

درج تبلیغ سامانه هواداری 309090 بر روی پیراهن داماشی ها

پیراهن های جدید داماشی ها با تبلیغ سامانه 309090 در بازی با ماشین سازی رو نمایی می شود. 

البته پیراهن جدید داماش به لحاظ طرح تفاوتی را نسبت به فصل گذشته ندارد و تنها تبلیغ این سامانه که به زودی نیز قرار برعضوگیری داماشی ها در آن نیز هست انجام می پذیرد. همچنین تبلیغی دیگر مربوط به یک شرکت انبوه ساز نیز بر پشت پیراهن لاجوردی های شهر باران درج خواهد شد. 

 

اسامی غایبین اجباری داماش گیلان

وضعیت بازیکنانی که به دلیل مصدومیت داماشی ها را در دیدار برابر ماشین سازی همراهی نمی کنند مشخص شد. 

محمد طالبی، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن، بهنام لایقی فر، آرمین منفرد دوست و امیر دهقان به دلیل مصدومیت به طور حتم غایب خواهند بود و وضعیت جابر نصیری و مرتضی حیدری نیز برای حضور در دیدار روز چهارشنبه در هاله ای از ابهام است. گفتنی است که مصدومیت دهقان جدی است و متاسفانه او دچار پارگی رباط شد! 

همچنین آزاد جعفرزاده و سیدمحمداسلامی نیز به دلیل مشکل مربوط به سربازی غایب خواهند بود که البته به زودی مشکل آن ها رفع می شود. 

 

اعزام هواداران داماش گیلان به تبریز
با تمهیدات باشگاه داماش، هواداران این تیم با دو دستگاه اتوبوس راهی تبریز و استادیوم بنیان دیزل خواهند شد. هواداران داماش، نیمه شب سه شنبه سفر خود به شهر تبریز را آغاز خواهند کرد.