بازی دربی تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان در استادیوم تختی انزلی به طور زنده از شبکه باران پخش می شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از انتشار خبرهای ضد و نقیض در خصوص پخش یا عدم پخش تلویزیونی بازی ملوان و داماش از تلویزیون، ظهر امروز (سه شنبه) و در آستانه برگزاری دربی گیلان و پس از بررسی واحد سیار شبکه باران، این دیدار به طور زنده از این شبکه پخش خواهد شد. گزارش این بازی را مهرداد ذوالفقاریان بر عهده خواهد داشت. 

بنابر اطلاعیه نیروی انتظامی انزلی، تدابیر ترافیکی از سوی پلیس برای دیدار ملوان و داماش در نظر گرفته شده است. بنابر این تدابیر در خیابان های منتهی به ورزشگاه از ساعت 12 ظهر پارک وسایط نقلیه ممنوع اعلام شده است. همچنین محل پارک خودروی تماشاگران نیز در خیابان نواب، اداره قند و شکر تعیین شده است. 

خبر دیگر اینکه کارت بازی تمامی بازیکنان داماش گیلان به غیر از میعاد یزدانی و میلاد صفایی که روز گذشته به جمع لاجوردی پوشان شهر باران پیوسته اند، صادر شده است. شنیده ها حکایت از این دارد که احتمالا یک بازیکن دیگر نیز در واپسین روز نقل و انتقالات لیگ یک قرارداد همکاری امضا خواهد شد. 

از داماش خبر می رسد که محمد مختاری کاپیتان داماشی ها، غایب بزرگ الگیلانو خواهد بود. دلیل غیبت مختاری حضور او در کلاس های مربیگری و خستگی ناشی از آن و همچنین عدم شرکت منظم در تمرینات به این دلیل و صلاحدید کادرفنی ذکر می شود. البته مختاری قرار است به همراه تیم به انزلی اعزام شود تا سایه کاپیتان بالای سر لاجوردی ها باشد. 

از لباس جدید داماش گیلان در دیدار برابر ملوان رونمایی خواهد شد. پس از اعتراضاتی که هواداران داماش نسبت به طراحی پیراهن داماش در دوبازی گذشته این تیم در لیگ داشتند، از کیت لباس اصلی داماش گیلان در فصل جدید رقابت های لیگ یک به طور رسمی امروز و در دربی گیلان رونمایی می شود. 

شایان ذکر است داماش در دیدار برابر ملوان هیچ بازیکن محرومی ندارد و تنها حسین فاضلی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

دیدار تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان از ساعت 17:45 امروز (سه شنبه) در استادیوم تختی انزلی برگزار خواهد شد.