رقابت های لیگ سه پس از وقفه ای ۴۴ روزه برای داماشی ها اینبار در مرحله نهایی کلید خواهد خورد و لاجوردی پوشان شهر باران امیدوارند بتوانند با پیروزی در اولین بازی مرحله دوم لیگ سه و آخرین مسابقه خود در سال ۱۴۰۰ به هوادارانشان عیدی دهند. با این توضیح که داماش گیلان و آوالان کامیاران از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در استادیوم سردارجنگل رشت رو به روی هم صف‌آرایی خواهند کرد، آخرین خبرهای کوتاه وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، پیش از این مسابقه را در ادامه خواهید خواند:

 

چهار بازیکن، غایبین قطعی در دیدار برابر آوالان کامیاران

مهرام دامادی به دلیل اخراج در آخرین بازی داماش در مرحله نخست لیگ سه، مجید قریشی هافبک جدید لاجوردی ها، سعید طالبی و میثم میرپسندیده به دلیل مصدومیت، غایبین قطعی داماش در دیدار برابر آوالان کامیاران خواهند بود.

 

رفع محرومیت مختاری در انتظار پاسخ استعلام از فدراسیون

در لیست اعلامی روز یکشنبه فدراسیون فوتبال، نام محمد مختاری سرمربی داماش گیلان با عنوان «محروم تا اطلاع ثانوی» درج شده است. با توجه به پرداخت جریمه ۵ میلیون تومانی، قرار است امروز طی استعلامی از طریق هیات فوتبال گیلان وضعیت مختاری روشن شود. علی القاعده طبق مفاد حکم با توجه به پرداخت جریمه، جهت حضور مختاری بر روی نیمکت داماش در بازی با آوالان نمی‌بایست مشکلی وجود داشته باشد.

 

پرداخت پاداش صعود به مرحله نهایی توسط مالک

پاداش صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ سه، در آخرین تمرین جدی لاجوردی پوشان شهر باران در روز دوشنبه توسط داریوش نصیری مالک داماش به اعضای این باشگاه پرداخت شد. این پاداش در قالب کارت های هدیه یک میلیون تومانی به اعضای تیم پرداخت شد.

 

شکست تیم لیگ برتری برابر اولین حریف داماش

آوالان کامیاران که فصل گذشته از رقابت های لیگ دو به مرحله دوم لیگ سه سقوط کرد، تمرینات پیش فصل خود را در تهران دنبال کرد. این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از عزیمت به رشت، روز شنبه ۲۱ اسفند برابر پیکان تهران قرار گرفت و برابر حریف لیگ برتری خود با دو گل به پیروزی دست یافت.

 

اسامی داوران بازی داماش گیلان و آوالان کامیاران

میلاد اصغری با کمک های متین قیدی و اسماعیل دوشا دیدار تیم های داماش گیلان و آوالان کامیاران را قضاوت خواهد کرد. وحید صفری داور چهارم است و حمید نظری نیز کار نظارت داوری این مسابقه را انجام خواهد داد.