وارش اسپرت:

 

*از منابع آگاه شنیدیم که افشین ناظمی فعلا همه ی امور سرمربی را انجام خواهد داد و در بازی روز جمعه با همین عنوان بر روی نیکمت داماش خواهد نشست. اما در مورد عنوان سرمربی موقت باید بگوییم که همه چیز به بازی اول در برابر اتکا و همینطور بازی بعدی در برابر پرسپولیس تهران بر میگردد که در صورتی که ناظمی در این دو مسابقه موفق عمل کند در سمت خود خواهد ماند.

 

*تورج حق‌وردی داوری دیدار داماش گیلان و پرسپولیس تهران را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برعهده خواهد داشت، همچنین داوری بازی داماش گیلان و اتکا گرگان نیز بر عهده تیم داوری محمدرضا اکبریان، تورج عیوض محمدی،علی اکبر عظیم پور خواهد بود همچنین ناظر این مسابقه محمد علی فروغی است.

 

*محمدصادق طاهری بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به داماش گیلان منتقل شد.به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز، این بازیکن که از داماش گیلان به تراکتورسازی پیوسته بود، بنا به درخواست مسئولان تیم داماش و رضایت بازیکن و موافقت باشگاه تراکتورسازی به این تیم منتقل شد.این بازیکن در مدت حضور خود در تیم فوتبال تراکتورسازی در ترکیب قرار نگرفت.

 

*امتیاز تیم فوتسال بانوان ملوان جوان رشت به باشگاه داماش گیلان انتقال یافت. بدین ترتیب نام تیم فوتسال ملوان جوان رشت به داماش گیلان تغییر خواهد یافت و با این نام در مسابقات حاضر خواهد شد تا اولین تیم بانوان داماش گیلان نیز شکل گیرد.رسول حقدوست به عنوان مدیر این تیم معرفی شده است.

همچنین در صورت موفقیت آمیز بودن باشگاه داماش در رده های گوناگون قرار بر این است که در آینده تیمهای هندبال و فوتسال آقایان و رشته های دیگر نیز راه اندازی شود.

 

*در حالی که در آستانه برگزاری هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان قرار داریم برنامه اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال، سایت فوتبال برتر و سایر خبرگزاری ها کاملا با یکدیگر متفاوتند! البته برنامه اعلام شده از سوی اکثر خبرگزاری ها ، همان برنامه ای است که ما پیش از این و در هفته قبل بر روی سایت وارش اسپرت قرار دادیم!

 

*بر طبق پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی در ساعت برگزاری مسابقه بین تیم های داماش گیلان و اتکا گلستان، آسمانی آفتابی و گهگاه با ابرهای پراکنده را شاهد خواهیم بود و دمای هوا نیز در حدود 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.