*تعطیلی تمرینات داماش تا سه شنبه

تمرینات داماش گیلان به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت، داماش گیلان پس از تساوی روز گذشته خود برابر استقلال خوزستان با توجه به تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر و بنابر تصمیم کادرفنی به مدت سه روز تمرینات خود را تعطیل کرد. داماشی ها تمرینات آماده سازی خود برای دیدار برابر پرسپولیس را از روز سه شنبه آغاز می کند. داماش در چارچوب هفته سیزدهم روز جمعه 26 مهر در استادیوم آزادی مهمان پرسپولیس است.

 

*دعوت علیرضا جهانبخش به اردوی تیم ملی

علیرضا جهانبخش به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد.

به گزارش وارش اسپرت، علیرضا جهانبخش بازیکن فعلی نایمخن هلند و فصول گذشته داماش گیلان به اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل تایلند دعوت شد. تیم ملی ایران بست و سوم مهرماه به مصاف تیم ملی تایلند می رود.

 

*پاس گل جهانبخش در هلند

از هفته نهم لیگ برتر هلند تیم نایمخن به مصاف تیم گو اهید ایگل رفت و با نتیجه 4 بر 3 بازی را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش وارش اسپرت در این بازی علیرضا جهانبخش از دقیقه 68 و در حالی که نایمخن با سه گل از حریفش عقب بود وارد بازی شد در دقیقه 76 با یک پاس گل دوم را برای نایمخن ساخت، اما متاسفانه با یک اشتباه در دقیقه 89 یک گل به خودی نیز زد تا نایمخن در نهایت با نتیجه 4-3 بازی را واگذار کند.

  

*دو بازیکن داماش به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

دو بازیکن داماش گیلان به اردوی تیم ملی زیر 22 سال ایران دعوت شدند.

به گزارش وارش اسپرت، هادی محمدی مدافع و مسعود حسن زاده مهاجم داماش گیلان به اردوی تیم ملی امید ایران دعوت شدند. این بازیکنان باید روز 14 مهر خود را به کادرفنی تیم امید معرفی کنند.
شاگردان علیرضا منصوریان قرار است طی روز های 21 و 23 مهر دو بازی تدارکاتی با تیم ملی عمان برگزار کنند.

 

*داماش در رشته های دیگر ورزشی تیم داری نمی کند

داماش گیلان قصد ندارد در لیگ های دیگر تیم داری کند.

به گزارش وارش اسپرت، برخلاف خبرهای منتشره در خصوص ادامه فعالیت تیم های فوتسال بانوان و بسکتبال داماش گیلان این تیم ها از سوی باشگاه داماش به هیات های مربوطه واگذار شده اند.

بنابراعلام روابط عمومی باشگاه داماش گیلان این باشگاه به دلیل مشکلاتی که کماکان با آن روبروست امسال قصد تیم داری در هیچ رشته ای به غیر از فوتبال را ندارد.

 

*دومین شکست امیدها در دومین هفته لیگ برتر

تیم امید داماش گیلان در دومین هفته لیگ برتر امید نیز شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال امید داماش گیلان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر امید کشور عصر روز گذشته در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفت و در نهایت با نتیجه دو برصفر از این شکست خورد . امیدهای داماش در سومین هفته این رقابت ها از ساعت 15:00 پنجشنبه 18 مهر در استادیوم عضدی میزبان سپاهان اصفهان است.

 

*دومین دربی کوچک در نخستین هفته لیگ برتر نوجوانان

تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان به مصاف ملوان می رود.

به گزارش وارش اسپرت، در چارچوب هفته آغازین رقابت های لیگ برتر نوجوانان ایران، داماش گیلان از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 18 مهر در استادیوم شهید دکترعضدی رشت پذیرای ملوان انزلی خواهد بود.

شایان ذکر است در صورت محیا بودن شرایط هر دو دیدار روز پنجشنبه امیدها و نوجوانان داماش بر روی وارش اسپرت گزارش آنلاین می شود.

 

مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان بازداشت شد

به گزارش وارش اسپرت به نقل از وبسایت دیار میرزا روز گذشته محمد بابایی مدیرکل سابق ورزش وجوانان استان گیلان در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت دیده شد در همین خصوص خبرنگار دیارمیرزا طی گفتگو با یک منبع آگاه از علت حضور بابایی جویا شد که وی عنوان کرد محمد بابایی و چند تن از معاونین وی بدلیل تخلفات مالی چندی پیش با دستور مقام قضایی و توسط سربازان گمنان امام زمان عج دستگیر شده اند و پرونده وی در حال رسیدگی می باشد.

 

 
 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید