تیم فوتبال داماش گیلان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با بادران تهران و انجام تست پزشکی به تهران سفر کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز (جمعه) رشت را به مقصد تهران ترک کرد و حدود ساعت 23 به هتل یزدان تهران رسید.
داماشی ها ساعت 17:30 شنبه (19 مرداد) در زمین شماره دو مجموعه آزادی تهران یک دیدار تدارکاتی برابر تیم لیگ یکی بادران تهران برگزار خواهند کرد.
داماشی ها پس از آن قرار است روز یکشنبه برای انجام تست پزشکی ایفمارک اقدام کنند که هنوز انجام این کار در این روز کاملا قطعی نشده است. در صورتی که یکشنبه موفق به انجام این موضوع نشوند، با توجه به تعطیلی دوشنبه که مصاف با عید قربان است، روز سه شنبه و پس از انجام تست های پزشکی کاروان داماش عازم رشت خواهد شد.

خبر دیگر از اردوی داماشی ها مربوط به بازیکنانی جدید این تیم است که چندی قبل به دلیل نامشخص بودن وضعیت لیگ یکی داماش در تمرینات حاضر نشده و بعضا در تیم هایی دیگر حضور پیدا کردند؛ بهتاش میثاقیان و ایمان صادقی در اردوی تهران حضور دارند و مهرداد آوخ، بهمن کامل، محسن آذرباد و حمید گلزاری که در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کرده بودند به جهت مشخص شدن وضعیت خود، فردا (شنبه) در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران حاضر خواهند شد. این در حالی است که گویا مدیریت باشگاه داماش گیلان اعلام کرده که به این بازیکنان احتیاج دارد و به آن ها رضایت نامه نخواهند داد.
همچنین در همین راستا شنیده می شود که احتمال قطع همکاری با سعید باقرپسند وجود دارد.