داماش گیلان پس از انجام آخرین تمرین خود در استادیوم سردارجنگل رشت به هتل معین فومن رفت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بازیکنان داماش گیلان آخرین تمرین خود پیش از برگزاری دیدار خانگی مقابل شهرداری همدان را ظهر امروز به صورت سبک در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار کردند و سپس با مشخص شدن لیست، برای گذراندن اردوی شب پیش از مسابقه به هتل معین فومن عزیمت کردند.
جاسم یاسرالهایی، عرفان گودرزی، محمد مختاری، امید قربانی، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی، جابر نصیری، عباس کندل، میلاد پورصف شکن، علی آل کثیر، میثم فرزانه، ارشیا توکلی و مرتضی حیری اسامی هجده بازیکن داماش در اردوی پیش از مسابقه با شهرداری همدان است.
سعید طالبی تنها غایب اجباری داماش گیلان در دیدار فردا به دلیل 4 کارته شدن و محرومیت است. همچنین آزاد جعفرزاده که در بازی گذشته دچار شکستگی گونه شده است حداقل یک ماه و نیم از میادین دور است. ضمن اینکه مجید خدابنده لو که از ابتدای فصل مصدوم بوده و امیرحسین دهقان نیز تا انتهای فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در میادین نخواهد بود. 
مهرداد خسروی داوری که حضوری جنجالی در شهر رشت را پیش از این تجربه کرده است، قاضی دیدار حساس فردا خواهد بود. خسروی در دیدار حساس داماش مقابل شهرداری ارومیه در استادیوم عضدی رشت به نگاه کارشناسان داوری از اعلام سه پنالتی مسلم برای داماش خودداری کرده بود و همین مسئله باعث شده بود که باشگاه داماش از وی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران شکایت کند.

Damash---sh-orumie--6--CzYOvEx
البته وی در دیدار داماش برابر کاسپین قزوین در همین فصل جاری هم قضاوت داشته است که چنین اشتباهاتی را از وی شاهد نبودیم. عباس شیرزادی و حسن باجان کمک های خسروی در این بازی و محمد معافی داورچهارم این مسابقه خواهد بود. ضمن اینکه حسین عسگری نیز ناظر داوری دیدار داماش و شهرداری همدان است.
دیدار حساس تیم های داماش گیلان و شهرداری همدان در چهارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، از ساعت 14:30 سه شنبه 30 بهمن ماه، در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.