کاروان داماش گیلان صبح یکشنبه راهی شهر قزوین شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان باشگاه داماش گیلان برای دیدار با کاسپین قزوین با سفری زودهنگام، ساعت 10 صبح امروز رشت را به مقصد قزوین ترک کرد. 

داماشی ها بلافاصله پس از رسیدن به شهر قزوین، ظهر امروز نخستین تمرین خود در این شهر را برگزار می کنند و پس از صرف ناهار در هتل محل اقامت شان به استراحت می پردازند. بازیکنان داماش یک جلسه تمرینی سبک را هم ظهر روز دوشنبه در دستور کار دارند. 

جاسم یاسرالهایی، عرفان گودرزی، محمد مختاری، امید قربانی، کنعان طاهر نژاد، آرمین منفرد دوست،  میلاد پورمحسن، حسن نیازی، مصطفی آقاجانی، ارشیا توکلی،  محمد رستمی، میلاد پور صف شکن، میثم میر پسندیده، علی آل کثیر، میثم فرزانه، جابر نصیری، محمد طالبی، مرتضی حیدری و عباس کندل اسامی 19 بازیکنی است که کاروان داماش را در سفر قزوین همراهی می کنند. 

سعید طالبی که هفته گذشته نیز به دلیل محرومیت، دیدار داماش مقابل شهرداری همدان در سردارجنگل را از دست داده بود، این هفته نیز به دلیل مصدومیت غایب اجباری داماشی ها خواهد بود. وی در بازی با پاس گیلان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و احتمالا ظرف یک تا دو هفته آتی این مصدومیت برطرف خواهد شد. 

دیدار تیم های کاسپین قزوین و داماش گیلان در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14:45 سه شنبه 7 اسفند ماه 97 در استادیوم سردار آزادگان قزوین برگزار می گردد.