وارش اسپرت – تارنمای هوادارن داماش گیلان : در پی اتفاقات حاشیه ای بازی ملوان با سایپا و توهین هایی که به گزارشگر مسابقه شد، هم زمان از سوی گروهی از مسئولان و هواداران ملوان این موضوع مورد تکذیب قرار گرفت و به نوعی اعلام گردید که این داستان تنها یک جنجال رسانه ای بیشتر نیست، از این رو به سراغ قاضی فوتبال دکتر حسن زاده رفتیم تا نظر ایشان و همچنین گزارش ناظر انظباطی را در این امر جویا شویم .

 

حسن زاده در پاسخ این پرسش که اصلا توهینی به گزارشگر این مسابقه شده یا خیر گفت: هم در گزارش ناظر بازی و گزارش ناظر انظباطی قید گردیده که فحاشی هایی از سوی تماشاگران منتسب به ملوان انجام شده و علاوه بر آن ریز توهین ها که رکیک هم بوده به صورت دقیق قید شده است. اگر تاکنون در این مورد تصمیم گیری نکرده ایم به این دلیل است که منتظر گزارش داور  و نماینده فدراسیون هم هستیم و در این خصوص اگر لازم باشد از باشگاه ملوان هم دعوت می کنیم تا به نزد ما بیایند و توضیحات و دفاعیات خود را اعلام نمایند.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا شما در گزارش پوربخش (گزارشگر مسابقه) نکته ای پیدا کردید که موجب تحریک هواداران ملوان شده باشد؟ گفت : من ایشان را جوانی موجه می دانم که همیشه در برنامه هایشان سعی می کند رعایت بی طرفی را انجام دهد و سعی می نماید از تحریک نمودن همواره بپرهیزد. و علاوه بر آن این حق را اگر خطایی هم انجام دهد برای کسی به وجود نمی آورد که به جامعه ی رسانه ای هتک حرمت شود.

 

حسن زاده در پاسخ به اینکه آیا به مانند بازی ملوان با داماش که رای را خارج از تعلق خاطر به تیم های هم استانی تان اعلام کردید این بار هم سریع و بدون توجه به تعلق خاطر رای را اعلام می نمایید؟ ادامه داد : مطمئن باشید همینطور است و اجازه نخواهیم داد که توهین به زحمتکشان جامعه ی رسانه ای امری عادی شود. ما پس از رسیدن گزارش داور در حداقل زمان اعلام رای می کنیم.  فقط تعجب من در این است که به جز یکی دو رسانه هیچ کس در این چند روز پی گیر این موضوع نشده و واکنشی نشان نداده اند!!

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید