وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نوجوانان داماش برابر تراکتورسازی متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت، از هفته دوم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

 

ابتدا داماشی ها روی فرار خوب حسن حیدرنژاد در دقیقه 52 بازی و خطای هند مدافع تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد جواد رجب زاده برخلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را وارد دروازه این تیم تبریزی کرد اما در دقیقه 84 و از روی نقطه پنالتی این گل توسط تراکتورسازی پاسخ داده شد. در ادامه داماش که یک گلش نیز آفساید اعلام شده بود بار دیگر این فرصت را داشت تا در دقیقه 92 روی فرار حیدرنژاد به گل برتری دست پیدا کند که ضربه چیپ این بازیکن به دیرک دروازه اصابت کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک پایان بپذیرد.

 

حواشی این بازی در ادامه مطلب

*در حاشیه

 

– بازیکنان و اعضای دو تیم دخانیات رشت و شهرداری تبریز که با داماش همگروه هستند این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

 

– پس از اعلام ضربه پنالتی برای داماش، سرمربی تراکتورسازی اقدام به فحاشی بر علیه داور کرد که داور مسابقه نیز او را اخراج کرد اما در کمال تعجب در ادامه وی اخراجش را پس گرفت و در ادامه بازی نیز شکل قضاوت وی متفاوت و عجیب شد. لازم به ذکر است داماش دقایقی پس از گل نخست گل سالم دیگری را توسط داود اله پور بازیکن تعویضی خود به ثمر رساند که از سوی کمک داور آفساید اعلام شد!

 

– سیامک فراهانی بازیکن اسبق استقلال شهرداری رشت این دیدار را از جایگاه ویژه تماشا کرد تا شایعاتی که در خصوص حضور او بر روی نیمکت یکی از تیم های پایه شنیده می شد بیشتر رنگ حقیقت به خود بگیرد!

 

– در حالی که سرمربی تراکتورسازی بیشتر انرژی خود را بر روی فشار بر داور معطوف می کرد، نیمکت داماش بیشتر به بازیکنان خودی استرس وارد می کرد.

 

پ.ن: در ادامه نتایج نامناسب پایه های داماش ، تیم امید داماش گیلان نیز در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر امید کشور با دو گل مغلوب فولاد خوزستان شد تا شاگردان متقی طلب از 4 بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده باشند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید