وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : حاشیه نگاری دیدار تیم های داماش گیلان و راه آهن سورینت که با تساوی دو تیم خاتمه یافت را در ادامه و از دید وارش اسپرت خواهید خواند.

 

– حدود 5 هزار هوادار این دیدار را در هوایی سرد و زمستانی تماشا و داماش را همراهی کردند. هواداران داماش در این بازی با توجه به شعار هایی شایعاتی که در خصوص نام و انتقال داماش شنیده می شد با شعارهایی نسبت به ماندگاری "داماش گیلان" تاکید کردند.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

– در حالی که گفته می شد ابوالفضل حاجی زاده به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارد، وی در ترکیب ثابت داماش حاضر شد. البته با اخطاری که امروز او در دیدار برابر راه آهن گرفت، به نظر می رسد اینبار واقعا داماش در بازی بعد او را در اختیار نخواهد داشت. همچنین رضا کاردوست نیز شائبه سه اخطاره بودن او وجود دارد.

 

– پیش از آغاز بازی حلقه اتحاد داماشی ها به مانند دیدار برابر تراکتور جالب توجه بود.

 

– برادران طباطبایی، رهنما و حضور مدیرعامل و اعضای شرکت گرند در جایگاه ویژه از نکات قابل توجه حاشیه ای این دیدار بود. گرندی ها که هنوز حضورشان به طور رسمی قطعی نشده است در بین دو نیمه به رختکن داماش می روند و از ابتدای نیمه دوم بازی را از جایگاه ویژه دنبال کردند.

 

پرده نوشته این نیز از سوی کاربران وارش اسپرت تهیه شده بود که در آن ضمن خیرمقدم حضور هولدینگ گرند، خواستار آن شدند که با احترام به هواداران زمینه ساز موفقیت داماش شهر باران باشند.

 

– بخش قابل توجهی از سکوهای عضدی در این بازی هنوز پوشیده از برف بود. بخشی از هواداران در بین دو نیمه مشغول به برف بازی شدند!

 

– تبلیغ گرند خراسان در این دیدار بر روی لباس بازیکنان داماش حک شده بود. نکته جالب توجه این بود که این تبلیغ در سایز بسیار نامتناسب و بزرگ حک شده و اثری هم از لوگوی داماش نبود! به گفته مسئولین داماش چون این لباس دیر سفارش داده شد برای نصب لوگو مشکلاتی وجود داشت و از هفته آینده لوگو الصاق می شود!

 

– علی رغم حضور افراد متفرقه بسیار از جمله خبرنگار یا چند فرد کاملا غیرمسئول در داخل رختکن داماش قلی زاده سرپرست داماش در اقدامی تعجب آمیز آنالیزوری که با علی نظرمحمدی همکاری می کند را از کنار تیم و رختکن بیرون کرد!

 

– عکس العمل های نظرمحمدی از ابتدای بازی تا پایان سوژه دوربین های خبرنگاران بود. نظرمحمدی پس از به ثمر رسیدن گل برای لحظه ای گریست.

 

– حضور عکاس منشوری باشگاه راه آهن ( مسعود اکبری) همراه با باشگاه راه آهن از نکات جالب بازی بود. هنوز نفهمیده ایم ایشان حق حضور ر ورزشگاه را دارند یا خیر.

 

– در پایان بازی تعدادی از تماشاگران پشت نیمکت داماش شعارهایی اعتراضی بر علیه میلاد فراهانی سر دادند که فراهانی در کمال تعجب سرش را به فنس کوبید!