تیم فوتبال داماش گیلان عصر روز گذشته در استادیوم صنایع دفاع تهران میهمان پارسه بود که در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را به حریف خود واگذار کرد تا در یک امتیازی تیم راهیان و لبه پرتگاه سقوط قرار بگیرد. در ادامه حاشیه نگاری این دیدار را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت خواهید خواند.

 

-حدود 70 هوادار داماش گیلان که از رشت به تهران عزیمت کرده بودند، سی دقیقه پیش از آغاز مسابقه در جایگاه پشت نیمکت میهمان مستقر شدند و از همان لحظه تا پایان 90 دقیقه مسابقه به طور خستگی ناپذیر به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. 10-12 نیز در این بازی پارسه را مورد تشویق قرار میدادند.

 

 

-مارکار آقاجانیان کمک مربی کی روش سرمربی تیم ملی، سیروس دین محمدی بازیکن سابق پگاه، کاوه عابدینی مدیرعامل پارسه که برادرزاده امیر عابدینی مدیرعامل داماش نیز هست از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند که ازجایگاه ویژه این بازی را تماشا می کردند.

 

 

-پیش از شروع مسابقه سعید مرتضوی و کیانوش میرزایی که برای مدتی در تیم پارسه تهران توپ میزدند با دسته گل به سمت نیمکت میزبان رفتند و با کادر این تیم به خوش و بش پرداختند.

 

-سیروس دین محمدی در ابتدای مسابقه در خصوص کدام یک از بازیکنان کیانوش میرزایی است از خبرنگار وارش اسپرت پرسید که وقتی با این پاسخ مواجه شد که وی در ترکیب نیست با ناراحتی گفت که آمده بود تا به غیر از مسابقه، بازی وی را زیر نظر بگیرد.

 

-هواداران داماش گیلان، پیش از شروع مسابقه میلاد پورصف شکن بازیکن گیلانی پارسه و اسبق سپیدرود را مورد تشویق خود قرار دادند که وی نیز با تکان دادن دست به آنها پاسخ داد.

 

 

-امید هرندی سرمربی داماش برای اولین بار در عکس دست جمعی بازیکنان در پیش از شروع مسابقه حضور پیدا کرد!

 

-میلاد پورصف شکن پس از به ثمر رساندن گل دوم پارسه، به احترام هواداران تیم شهرش خوشحالی نکرد و از بازیکنان دیگر نیز خواست که به سمت او ندوند.

 

 

-معدود هواداران پارسه در اواخر نیمه اول با شعار پارسه لیگ برتری تیم مورد تشویق قرار دادند که این حرکت آنها با شعاری گیلکی مورد تمسخر هواداران داماش قرار گرفت.

 

-پس از 10 دقیقه ابتدایی مسابقه در نیمه دوم،امید هرندی از تمامی بازیکنان به غیر از افشین چاوشی و میلاد پورقلی (دروازه بان دوم) خواست که در کنار خط عرضی زمین به گرم کردن خود بپردازند!

 

 

-حضور پژمان مالکی به جای یکی از بهترین های زمین امین ترکاشوند و عدم حضور افشین چاوشی با واکنش هواداران داماش مواجه شد و آنها به تشویق مهاجم با سابقه فوتبال رشت پرداخت که چاوشی از روی نیمکت بلند شد و از آنها خواهش کرد که وی را تشویق نکنند تا از سوی اعضای کادر حاشیه سازی تلقی نشود!

 

-پارسه ای ها یک گل نیز در این مسابقه به ثمر رساندند که از سوی کمک داور مسابقه به دلیل آفساید مردود اعلام شد. این تصمیم داوری با اعتراض شدید کادر پارسه مواجه شد.

 

-پس از نواختن سوت پایان بازی از سوی داور، هواداران ناراضی داماش به هرندی سرمربی داماش به خاطر نتایج ضعیف این فصل به شکل شدید اعتراض کردند. هرندی پس از لحظاتی از آغاز این اعتراضات به سمت هواداران ناراضی برگشت و سعی در توجیه عملکرد خود داشت که با شدت یافتن اعتراضات و پس از آن شعار حیا کن و رها کن به سمت رختکن داماش رفت.

 

-درحالی که دوربین برنامه لیگ یک در تهران فقط از تیم پارسه و خوشحالی بازیکنان این تیم فیلم می گرفت، دوربین شبکه خبر از حواشی سکوی داماشی ها گزارش تهیه کرد. هرندی با توصیف داماش به شیشه، عنوان کرد: تیمی که مشکلات مالی داشته باشد مثل یک شیشه است که اگر سنگی به آن زده شود، می شکند و جمع کردن آن سخت خواهد بود!